» » شکوفه صفری: والیبال ذوب آهن برای قهرمانی شانس داشت

شکوفه صفری: والیبال ذوب آهن برای قهرمانی شانس داشت

0
1551
کد خبر: 797
به گزارش موج ورزش به نقل از ایراسین، شکوفه صفری زاده ۱۶ اسفند ۱۳۶۷ در شهرستان لنجان می باشد، وی اکنون ملی پوش تیم والیبال ذوب آهن است و در تیم‌های لیگ برتری سالوت تهران، دانشگاه آزاد تهران، گیتی پسند و نامی نو اصفهان سابقه بازی دارد، خبرنگار ما با شکوفه صفری گفتگویی انجام داده که در ادامه می خوانیم.
بازیکن تیم والیبال بانوان ذوب آهن اصفهان در ابتدا پیرامون سرنوشت لیگ برتر بانوان در سال 1398 گفت: قرار بود چهار تیم نخست برای کسب عنوان قهرمانی در مرحله پلی آف به مصاف هم بروند که به دلیل ویروس کرونا مسابقات تعطیل شد، تیم ذوب آهن در رده دوم تکیه زده بود و به نظر من اگر مرحله پلی آف لیگ برتر بانوان برگزار می شد ما شانس برای قهرمانی داشتیم چراکه تنها تیمی بودیم که از تیم سایپا تهران امتیاز گرفتیم.
شکوفه صفری در خصوص سطح رقابت های لیگ برتر والیبال بانوان که ناتمام ماند، اظهار داشت: شرایط تیم ها نسبت به گذشته بسیار بهتر بود چراکه بازیکنان خوب در تیم ها پخش شده بودند و همین باعث شد هیجان به مسابقات لیگ باز گردد و نتایج غیر قابل پیش بینی باشد، خصوصاً رقابت بین چهار تیم بالای جدول دیدنی بود و حضور باریچ اسانس هم در این رقابت ها به هیجانات افزوده بود.
وی استان اصفهان را در والیبال بانوان کشور پیشرو دانست و افزود: استان اصفهان در همه رده های پایه تیم های ملی نماینده دارد و واقعا این استان در کشور سرآمد است، والیبال بانوان استان اصفهان مدیون زحمات فریبا صادقی می باشد که در هیات والیبال و باشگاه ذوب آهن از هیچ تلاشی فرو گذار نیست و به عقیده بنده فریبا صادقی به گردن والیبال استان حق دارد.
شکوفه صفری در مورد تیم ملی والیبال بانوان هم گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا شاید مسابقات آسیایی والیبال بانوان در هیچ رده ای برگزار نشود، به همین علت در مورد تیم ملی هیچ چیزی مشخص نیست، آخرین مسابقه ما به سال گذشته بر می گردد که در رقابت های آسیایی هفتم شدیم و نتیجه خوبی بود.
بازیکن تیم والیبال ذوب آهن اصفهان در پایان بیان داشت: امیدوارم با آمدن مجدد آقای داورزنی در راس فدراسیون شاهد اتفاقات خوبی در والیبال بانوان باشیم و همچنین دیگر باشگاه های اصفهانی همچون ذوب آهن در والیبال بانوان تیمداری کنند چراکه استان اصفهان پتانسیل این را دارد که چند تیم در لیگ برتر ایران داشته باشد.
خبرنگار:پژمان سلطانی
شکوفه صفری: والیبال ذوب آهن برای قهرمانی شانس داشت

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر