» » معصومه اسماعیل زاده: امیدوارم در آینده نزدیک لژیونر شوم

معصومه اسماعیل زاده: امیدوارم در آینده نزدیک لژیونر شوم

0
1471
کد خبر: 804
به گزارش موج ورزش به نقل از ایراسین، معصومه اسماعیل زاده بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران و باشگاه نامی نو اصفهان است، این بازیکن متولد اصفهان در تیم ملی بسکتبال 3 نفره ایران در جام جهانی بسکتبال سه نفره 2018 در فیلیپین حضور داشت. اسماعیل زاده در لیگ برتر بسکتبال بانوان 96 همراه با تیم پالایش نفت آبادان قهرمان لیگ شد و همراه با این تیم در مسابقات بسکتبال زنان غرب آسیا در اردن شرکت کرد. وی پس از پایان مسابقات غرب آسیا از تیم پالایش نفت آبادان جدا شد و به تیم نامی نو اصفهان پیوست. این بازیکن به همراه تیم ملی بسکتبال ایران در اولین تورنمنت رسمی بین‌المللی بعد از انقلاب ۱۳۵۷ در مسابقات غرب آسیا ۲۰۱۹ در اردن شرکت کرد و به مدال برنز رسید، وی از تاثیرگذارترین بازیکنان ایران در این رقابت ها بود. معصومه اسماعیل زاده با 180 سانتی متر قد در مراسم انتخاب برترین های بسکتبال ایران موسوم به سبد طلایی به عنوان ارزشمندترین بازیکن فصل انتخاب شد و تندیس ویژه MVP را دریافت کرد.
ملی پوش تیم بسکتبال بانوان نامی نو اصفهان پیرامون شرایط خود در روزهای کرونایی اظهار داشت: سعی می کنم تمرینات خود را در خانه دنبال نمایم، تا جائیکه می توانم تمرینات عمومی را انجام می دهم که از نظر بدنی افت نکنم، امیدوارم هرچه زودتر این بیماری ریشه کن شود تا بتوانیم به تمرینات اختصاصی و گروهی بپردازیم.
معصومه اسماعیل زاده در خصوص لیگ برتر ایران در سال 1398 گفت: تیم نامی نو برای قهرمانی بسته شد که متاسفانه به این مهم نرسیدیم، تیم جوان ما با یک ترکیب بومی که تنها یک بازیکن غیر اصفهانی داشت پای به رقابت های سال 1398 گذاشت و به عنوان سومی دست یافت، متاسفانه به هدف اصلی که قهرمانی بود نرسیدیم هرچند در سال 1397 با نامی به عنوان نایب قهرمانی دست یافتیم.
وی درباره سپیده جعفری سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی نو اصفهان افزود: وی یکی از مربیان کاربلد کشور است که در فصلی که گذشت جزء سه مربی برتر ایران شد، وی مربی جوانی است اما در کارشان بسیار با تجربه عمل می کند و مطمئنا در آینده یکی از مربیانی خواهد بود که به بسکتبال بانوان کمک بسزایی خواهد کرد.
بازیکن تیم بسکتبال نامی نو اصفهان پیرامون مسابقات غرب آسیا ۲۰۱۹ در اردن اظهار داشت: برای اولین بار پس از 40 سال به همراه تیم ملی 5 نفره ایران توانستیم مقام سوم مسابقات غرب آسیا را کسب نمائیم، اکنون به دلیل شیوع بیماری کرونا مسابقات بین المللی پیشروی کنسل شده و امیدوارم به زودی این ویروس لعنتی نابود شود تا به همراه تیم ملی در بازی های آسیایی حضور یابیم.
معصومه اسماعیل زاده با تاکید براینکه حضور در مسابقات بین المللی موجب کسب تجربه بازیکنان و روند رو به رشد تیم ملی خواهد شد، خاطرنشان کرد: ما سالیان درازی از مسابقات آسیایی دور بودیم و مسلما به زمان بیشتری نیاز داریم تا به سطح و لول تیم های برتر آسیا برسیم هرچند مسئولین فدراسیون بسکتبال برنامه ریزی خوبی برای رسیدن به اهداف پیشروی دارند.
وی در ادامه پیرامون سال 1399 افزود: سعی بر این دارم که در سال 1399 عملکردم بهتر از سال های قبل باشد، اولین و مهمترین هدفم این است که در هر تیمی که هستم از عملکرد خود راضی باشم و تنها به قهرمانی در لیگ برتر فکر می کنم و ان شاالله بتوانم در آینده نزدیک لژیونر شوم.
ملی پوش بسکتبال ایران در پایان در مورد تیم آینده خود بیان داشت: هنوز نمی دانم که نامی نو در لیگ برتر بانوان تیمداری می کند یا نه، چراکه تنها باشگاهی که در لیگ برتر از بسکتبال بانوان حمایت می کند نامی نو است و امیدوارم باشگاه نامی نو حمایت خودشان را دریغ نکنند تا این تیم همچنان در لیگ برتر بانوان پاینده باشد.

افتخارات معصومه اسماعیل زاده:
-قهرمانی لیگ برتر۱۳۸۶ با تیم سپاهان
-قهرمانی لیگ برتر ۱۳۹۱ با دانشگاه آزاد
-قهرمانی لیگ برتر ۱۳۹۶ با تیم پالایش نفت آبادان
-نایب قهرمانی لیگ برتر سال۱۳۹۰ با تیم فولاد ماهان سپاهان (تینا)
-کسب جایزه ارزشمندترین بازیکن فصل ۱۳۹۶
-نایب قهرمانی لیگ برتر سال ۱۳۹۷ با تیم نامی نو

افتخارات ملی معصومه اسماعیل زاده:
-عنوان سومی در مسابقات غرب آسیا ۲۰۱۹

گفتگو: پژمان سلطانی
معصومه اسماعیل زاده: امیدوارم در آینده نزدیک لژیونر شوم

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر

    پیروزی تیم ملی هندبال جوانان مقابل پرواز هوانیروز اصفهان+تصاویر