» » قلعه نویی بزرگترین بازنده اتفاقات بازی سپاهان و پرسپولیس

قلعه نویی بزرگترین بازنده اتفاقات بازی سپاهان و پرسپولیس

0
1543
کد خبر: 806
به گزارش موج ورزش، باید امیر قلعه نویی را بزرگ‌ترین بازنده اتفاقات بازی دو تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان نامید چرا که بسیار بعید است پروژه عدم‌ حضور سپاهان در زمین بدون هماهنگی و راهبری قلعه‌نویی کلید خورده باشد. بنابراین حتما تثبیت نتیجه ۳ بر صفر، به ضرر او تمام شده؛ تا جایی که شاید بتوان رأی کمیته استیناف را به منزله پایان غیررسمی کار قلعه‌نویی در اصفهان تلقی کرد. در شرایط عادی هم ادبیات مدیران جدید سپاهان در مورد ادامه همکاری با امیر تردیدآمیز بود، حالا که پرونده بازی با پرسپولیس یک سره شده طبیعتا شرایط حادتر هم خواهد شد. سپاهانی‌ها امسال از قلعه‌نویی انتظار قهرمانی داشتند؛ مخصوصا که دیگر برانکویی هم در پرسپولیس در کار نبود اما امیر با به میدان نفرستادن سپاهان برابر پرسپولیس، به نوعی جام را شخصا به سرخپوشان پایتخت تقدیم کرد.
در حال حاضر فقط جام حذفی برای قلعه نویی باقی مانده تا طلایی پوشان اصفهان را صاحب جام کند و معادلات درباره خروج او از اصفهان را عوض کند که با شیوع کرونا این کار هم سخت تر شده است.
هر چند در زمان شیوع کرونا توجهات به سمت و سوی مسائل دیگری نمی رود اما در همین زمان هم تحرکاتی برای فصل آینده شکل گرفته است. یکی از این زمزمه ها، سرمربیگری امیر قلعه نویی در گل گهر سیرجان است. سیرجانی ها خاطره موفقیت قلعه نویی با مس کرمان را در اولین سال های حضور این تیم در لیگ برتر به یاد دارند و به دنبال تکرار خاطرات هستند. به همین دلیل، مذاکراتی برای انتقال قلعه نویی به سیرجان شکل گرفته است که از هر حیث یک گزینه خوب برای سرمربی کنونی سپاهان است. حتی گفته می شود، سید مهدی رحمتی که در ابتدای فصل با قلعه نویی آشتی کرد، به کرمان می رود تا یک بار دیگر استاد و شاگرد کنار همدیگر کار کنند. در کنار این مسائل، گل گهر دارای زیرساخت های بسیار خوبی است و در سنوات گذشته با برگزاری اردوهای ملی برای تیم های پایه این موضوع به اثبات رسیده است. جدای از ورزشگاه مناسب امام علی (ع)، سیرجانی ها در تدارک ساختن یک ورزشگاه بزرگتر و شیک تر است که فعلا در مرحله ساخت و ساز به سر می برد اما برای یک پروژه بلند مدت بسیار مناسب است.
از طرفی موفقیت از دیدگاه مدیران گل گهر با معیارهای تیم هایی مانند سپاهان، تراکتور و استقلال متفاوت است و حضور در نیمه نخست جدول هم برای فصل نخست راضی کننده خواهد بود. اگر این اتفاق بیفتد، قلعه نویی با یک تیم آبی پوش به لیگ می آید اما باید منتظر ماند و دید که در پایان فصل، بمب کرمانی ها روی نیمکت منفجر می شود؟
قلعه نویی بزرگترین بازنده اتفاقات بازی سپاهان و پرسپولیس

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر