» » چراغ سبز سپاهان برای حضور در لیگ برتر کبدی

چراغ سبز سپاهان برای حضور در لیگ برتر کبدی

0
1231
کد خبر: 816
به گزارش موج ورزش به نقل از ایراسین، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به طور حتم یکی از باشگاه های بزرگ کشور است در بیش از 80 تیم در دو بخش آقایان و بانوان دارد و کبدی کاران اصفهانی خیلی دوست دارند با پیراهن طلایی پوشان در میادین مختلف کسب افتخار کنند و چندین جلسه نیز پیرامون این موضوع مسئولین هیات کبدی استان با سپاهانی ها داشته اند که عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی کشور در نشست هم اندیشی این رشته در استان اصفهان به آن اشاره کرد و اظهار داشت: مذاکراتی با باشگاه فولاد مبارکه سپاهان انجام شد تا این تیم در کبدی تیمداری کند، امیدوارم که سپاهان در بخش بانوان و آقایان در لیگ برتر تیمداری نماید، چراکه این اتفاق می تواند برای کبدی استان اصفهان بسیار خوشایند باشد.
وی ادامه داد: اگر به رشته‌های ورزشی نگاه شود، پیشرفت خوبی خواهند داشت. طی جلساتی که با رئیس هیات کبدی داشتم، متوجه ظرفیت‌های خوب استان اصفهان شدم و از هیات کبدی اصفهان خواستم تا کبدی استان را به جایگاه اصلی خود برساند.
عباس اورسجی افزود: فرصت مناسبی ایجاد شده و ظرفیت خوبی وجود دارد، حضور ورزشکاران کبدی استان اصفهان در رده سنی‌های مختلف نشان دهنده پتانسیل بالا در این استان است، متوجه عملکرد و ظرفیت بالای حمید شهبازی رئیس هیات کبدی استان اصفهان شده ام و مطمئن هستم که وی می‌توانند به بهترین شکل وضعیت کبدی اصفهان را بهبود بخشند، امیدوار هستم که در تیم های ملی شاهد بازیکنان بیشتری از استان اصفهان باشیم.
وی پیرامون نشست هایی جلساتی که روز سه شنبه 27 خردادماه در سفر به اصفهان داشت، گفت: خوشبختانه خروجی این جلسات نتایج خوبی در بر داشت، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان برای حمایت تیم های کبدی اصفهان اعلام آمادگی کرد، همچنین معاون ورزشی سازمان فرهنگی، ورزشی، اجتماعی شهرداری اصفهان برای توسعه و ترویج این رشته با اختصاص فضاهای ورزشی تحت اختیار خود قول مساعد داد.
عباس اورسجی در پایان ضمن ابراز خرسندی از همکاری برخی سازمان ها و ارگان ها برای رشد وگسترش رشته کبدی در استان اصفهان خاطر نشان کرد: باز هم می گویم در صورت اختصاص اماکن ورزشی سایر ارگان ها و نهادها به این رشته، فدراسیون کبدی نیز آمادگی دارد تاتامی مورد نیاز رشته را به این فضاها اهدا نماید.
چراغ سبز سپاهان برای حضور در لیگ برتر کبدی

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر

    پیروزی تیم ملی هندبال جوانان مقابل پرواز هوانیروز اصفهان+تصاویر