» » محسن رضوانی: استخر انقلاب یکی از پایگاه های خوب شنای کشور است

محسن رضوانی: استخر انقلاب یکی از پایگاه های خوب شنای کشور است

0
987
کد خبر: 839
به گزارش موج ورزش، محسن رضوانی رئیس فدراسیون، شنا، شیرجه و واترپلوی ایران در مجمع عمومی هیات شنا استان اصفهان که بصورت وبیناربود اظهار داشت: کار و برنامه ریزی در شنا یک فعالیت با برنامه ریزی بلندمدت است و سال گذشته در المپیاد استعدادیابی کشور اصفهان توانست بیش از 30 مدال کسب کند که این رشد جالب بود و نشان از کار مدیریتی و آموزشی خوب در اصفهان است.
وی با با بیان اینکه وقتی در رشته شنا وضعیت استان اصفهان و خوزستان خوب باشد حال شنا و واترپلو کشور خوب می باشد، گفت: هیات شنای استان اصفهان با بدهی نیم میلیاردی و شاکیان مختلف به پیمان گرامی تحویل داده شد که تا هفته گذشته ۲۴ نفر رفع مشکل شده و هزینه ۶۰ میلیونی که درخواست داشتند با مدیریت کم شد.
محسن رضوانی پیرامون تعطیلی استخرها به علت شیوع ویروس کرونا بیان داشت: کرونا به رشته های ورزشی آسیب جدی رسانده است، اگر در یک ورزشکار در ورزش توپی سه ماه تمرین نکند برابر این است که یک شناگر یک هفته تمرین نداشته باشد، در شرایط حساس و سختی با توجه به بیماری کرونا و تحریم ها هستیم که نیاز به همدلی دارد و باید دست به دست هم بدهیم تا از این مشکلات هم عبور کنیم.
رئیس فدراسیون، شنا، شیرجه و واترپلوی ایران با اشاره به مساعدت ها و تلاش خوبی که اداره ورزش و جوانان استان با هیات شنا دارد، گفت: استخر انقلاب اصفهان یکی از پایگاه های خوب شنا کشور است که امیدوارم با مساعدت اداره کل ورزش و جوانان این استخر در اختیار هیات شنا قرار گیرد.
وی در پایان تاکید کرد: اگر بخواهیم روزی در ورزش دنیا سرآمد بشویم باید در رشته های شنا و دوومیدانی سرمایه گذاری نمائیم، برای رسیدن به این جایگاه نیاز به برنامه حداقل هشت تا ده ساله داریم.
محسن رضوانی: استخر انقلاب یکی از پایگاه های خوب شنای کشور است

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر