» » قهرمان کشتی فرنگی کاندیدای شهر خورزوق

قهرمان کشتی فرنگی کاندیدای شهر خورزوق

0
1276
کد خبر: 893
به گزارش موج ورزش، حمید مهدیان پیشکسوت و قهرمان کشتی فرنگی از رده سنی نوجوانان تا پیشکسوتان دارای عناوین مختلف قهرمانی در سطح ملی و بین المللی است، کاندیدای شورای شهر خورزوق اکنون به عنوان آتش نشان در مرکز خدمات ایمنی اصفهان مشغول به خدمت است.
وی در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون کاندیداتوری خود اظهار داشت: بنده نزدیک سه سال در شهرک سیمرغ زندگی می کنم و با توجه به محدودیت هایی که در شهرک سیمرغ مشاهده کردم بر خود واجب دانستم وارد میدان انتخابات شوم تا بتوانم این کمبودها را با دیگر دوستان حل نمایم.
حمید مهدیان با بیان اینکه شهرک سیمرغ تنها یک و یا دو مشکل ندارد، تاکید کرد: این شهرک با محدودیت های زیادی دست و پنجه نرم می کند، شهرک سیمرغ بیش از ۲۰ سال احداث شده اما آسفالت سواره و پیاده روها مطلوب نیست، از نظر زیرساخت ورزشی حتی یک سالن ورزشی در شهرک وجود ندارد، یکی دیگر از مسائل مهم بحث آموزشی است که متاسفانه حتی یک متر فضای آموزشی دولتی در شهرک سیمرغ موجود نیست، پیرامون فضای سبز نیز با مشکلاتی مواجه هستیم و این شهرک نیز فاقد یک بازارچه می باشد.
پیشکسوت و قهرمان کشتی فرنگی افزود: حتی یک خط واحد اتوبوسرانی در شهرک سیمرغ وجود ندارد و مشکل اصلی مردمی این منطقه حمل و نقل می باشد، منطقه خورزوق در 5 کیلومتری اصفهان قرار دارد اما از نظر امکانات بسیار محروم می باشد و مشکلات فراوانی را پیش رو دارد.
کاندیدای شورای شهر خورزوق بیان داشت: با شرکت در انتخابات می خواهیم باری که روی دوش مردم هست را برداریم و با ورود در شورای شهر مشکلات آنها را رفع کنیم. امیدوارم با همت مردم این منطقه در انتخابات پیروز شویم.
حمید مهدیان با بیان اینکه ورزشکار حامی مردم است بیان داشت: اگر کسانی که دچار محرومیت هستند در انتخابات ۲۸ خرداد 1400 شرکت نکنند باید آن فاتحه آن منطقه را خواند، در نتیجه واجب است که در این انتخابات شرکت کنیم چراکه باید از شهرک سیمرغ نماینده و یا نمایندگانی در شورا داشته باشیم تا از حق و حقوق آنها دفاع کنند.
قهرمان کشتی فرنگی کاندیدای شهر خورزوق
قهرمان کشتی فرنگی کاندیدای شهر خورزوق
قهرمان کشتی فرنگی کاندیدای شهر خورزوق
قهرمان کشتی فرنگی کاندیدای شهر خورزوق
قهرمان کشتی فرنگی کاندیدای شهر خورزوق

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر

    پیروزی تیم ملی هندبال جوانان مقابل پرواز هوانیروز اصفهان+تصاویر