» » تمدید قراداد علیرضا مرزبان با سپاهان

تمدید قراداد علیرضا مرزبان با سپاهان

0
817
کد خبر: 910
به گزارش موج ورزش، علیرضا مرزبان مربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان به جهت اقامت در آلمان پس از اتمام رقابت‌های لیگ برتر، قبل از ترک ایران در نشستی با سرپرست و سرمربی تیم در مورد ادامه همکاری بحث و تبادل نظر کرد.
وی با درخواست محرم نویدکیا برای تداوم حضور در کادر فنی روبه‌رو بود اما با توجه به برخی مشکلات شخصی هنوز در مورد آینده ابهاماتی را پیش رو داشت. در ادامه با رفع برخی از این مشکلات وی با قبول دعوت نویدکیا و باشگاه، قول مساعد را برای همکاری داد.
از سوابق علیرضا مرزبان در عرصه مربیگری فوتبال می‌توان فعالیت به عنوان دستیار و سرمربی در تیم‌های اشبورن یک آلمان، پرسپولیس تهران، دونایسکا استردا اسلواکی، استیل‌آذین تهران، تیم ملی مونته‌نگرو، پدیده مشهد، پیکان، خونه‌به‌خونه، سیاه جامگان، نفت مسجد سلیمان، سپاهان و البته عضویت در انجمن مدرسان فوتبال آلمان را در کارنامه خود دارد.
مرزبان دوره اول حضور در اصفهان در کنار زنده‌یاد زلاتکو کرانچار در فصل خاطره انگیزی که به "هت تریک قهرمانی سپاهان" منجر شد عضو کادر فنی بود، پیشتر از آن به عنوان دستیار این مربی فقید به همراه تیم ملی مونته نگرو در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های اروپا حضور داشت.
در آن مسابقات تیم کم نام و نشان مونته نگرو با هدایت زلاتکو و علیرضا، تیم ملی پرآوازه انگلیس را در لندن متوقف و نتایج قابل تحسینی کسب کردند و حالا در ادامه مسیر پرفروغ مربیگری، وی همچنان به همراه سایر مردان پرآوازه کادرفنی همراه و همصدای شیرهای زرد خواهد بود.
تمدید قراداد علیرضا مرزبان با سپاهان
دسته بندی: خبرها / اخبار ویژه

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر

    پیروزی تیم ملی هندبال جوانان مقابل پرواز هوانیروز اصفهان+تصاویر