» » مدیرعامل باشگاه صنعت فرش حداد اصفهان: زمین ساحلی ناژوان استانداردهای لازم را ندارد

مدیرعامل باشگاه صنعت فرش حداد اصفهان: زمین ساحلی ناژوان استانداردهای لازم را ندارد

0
1003
کد خبر: 918
به گزارش موج ورزش به نقل از ایراسین، جلیل حدادی پور مدیرعامل باشگاه صنعت فرش حداد اصفهان پیرامون شرایط کنونی تیم فوتبال ساحلی این باشگاه در لیگ برتر اظهار داشت: در فصل جدید تاکنون 7 بازی انجام داده ایم که با تفاضل گل در رده سوم جدول گروه خود هستیم، اگر بتوانیم دو بازی پیشروی را با پیروزی پشت سربگذاریم به مرحله بعدی صعود خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه امسال به دلیل تائید نشدن زمین ساحلی ناژوان شرایط میزبانی نداریم، افزود: زمین ناژوان برای مسابقات لیگ یک و زیر گروه تائید شده بود و لیگ برتر قبلا در تیران برگزار می‌شد، در حال حاضر مسابقات زیر نظر سازمان لیگ برگزار می‌شود، شرایط و استانداردهایی که اعلام کردند با گذشته متفاوت است، زمین ساحلی ناژوان استانداردهای لازم را اعم از ماسه مطلوب، نور کافی، جایگاه تماشاگران و ... را ندارد. با وجود این مشکلات مجبور هستیم بازی‌های خانگی را به میزبانی یزد برگزار کنیم که این باعث می شود بازیکنان هر هفته در حال سفر باشند و از لحاظ جسمی و بدنی تحلیل بروند.
جلیل حدادی پور با بیان اینکه ورزش‌های ساحلی به ویژه فوتبال ساحلی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، اظهار داشت: اگر باشگاه های فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن شرایط و امکانات سخت‌افزاری داشته باشند می توانیم تعاملات بین باشگاهی با آنها داشته باشیم و آنها می‌توانند در رشته‌های ساحلی وارد شوند چراکه این رشته ها در آینده حرف های زیادی برای گفتن دارند.
مدیرعامل باشگاه صنعت فرش حداد اصفهان افزود: امیدوارم شهرداری اصفهان هم کمکی به ما داشته باشد، در بیشتر شهرهایی که مسابقه می‌دهیم شهرداری آنها در این رشته‌ها فعال هستند، همانند شهرداری سمنان، چابهار و گناوه و حمایت‌های بسیار خوبی هم دارند. کوچکترین خواسته ما این بود که زمین ناژوان با استانداردهای لازم تجهیز شود و جلسات زیادی هم در این زمینه داشتیم، حتی شورای شهر سابق قول هایی دادند که تاکنون عملیاتی نشده است.
وی با اشاره به زمین تمرینی تیم فوتبال ساحلی صنعت فرش حداد اصفهان گفت: تمرینات تیم فوتبال ما در فولادشهر و تیران انجام می شود و مجموعه تیم زمان زیادی در رفت و آمد هستند، زمین‌های ماسه‌ای اصفهان درگیر مسابقات، بازی محلات و یا تمرینات بدنسازی ورزشکاران دیگر رشته‌ها است و به همین دلیل ضخامت ماسه بر اثر استفاده عموم کم می‌شود و برای اینکه تمرین تیم درگیر حاشیه نشود مجبور هستیم به خارج از اصفهان برویم.
مدیرعامل باشگاه صنعت فرش حداد اصفهان خاطرنشان کرد: با اعضای شورای شهر اصفهان، قبل از انتخابات جلساتی داشتیم و پس از فرایند انتخابات هنوز جلسه‌ای نداشتیم، آنها را در جریان مشکلات قرار داده‌ایم که بتوانند در شورای شهر جدید ترتیب اثر بدهند و بتوانیم در آینده یک زمین مناسب برای فوتبال ساحلی با استانداردهای مناسب در اصفهان داشته باشیم.
وی در پایان به زمین ساحلی آزادی خوراسگان اشاره کرد و بیان داشت: با صحبت‌هایی که با سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان داشتیم فکر می‌کنم سال آینده با تکمیل زمین ساحلی مجموعه ورزشی آزادی خوراسگان، کمی از مشکلات تیم حل شود، هرچند یک ورزشگاه در اصفهان برای بحث استعدادیابی و توسعه این رشته بسیار کم است.
مدیرعامل باشگاه صنعت فرش حداد اصفهان: زمین ساحلی ناژوان استانداردهای لازم را ندارد
مدیرعامل باشگاه صنعت فرش حداد اصفهان: زمین ساحلی ناژوان استانداردهای لازم را ندارد

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر