» » سرمربی اصفهانی تیم پارابدمینتون ایران: پیش‌بینی پیرامون کسب نتایج در مسابقات پاراآسیایی سخت است

سرمربی اصفهانی تیم پارابدمینتون ایران: پیش‌بینی پیرامون کسب نتایج در مسابقات پاراآسیایی سخت است

0
915
کد خبر: 921
به گزارش موج ورزش به نقل از ایراسین، تیم ملی پارابدمینتون پسران ایران آذرماه 1400 باید در مسابقات پاراآسیایی جوانان ۲۰۲۲ بحرین شرکت نماید که این روزها اردوهای خوبی را سپری می کنند.
حسن بزرگزاد سرمربی اصفهانی تیم پارابدمینتون ایران که دبیر هیات بدمینتون استان اصفهان نیز است در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون مسابقات پاراآسیایی جوانان ۲۰۲۲ بحرین گفت: در هفته گذشته اردوی تیم ملی با حضور سه ورزشکار به میزبانی شهر یزد برگزار شد که در پایان اردو، یکی از این بدمینتون بازها خط خورد و اکنون برای اعزام و حضوری قدرتمند، دو بازیکن به نام های مهدی موسویان از استان اصفهان و محمدرضا دارابی از تهران تمرینات خود را دنبال می کنند.
وی با بیان اینکه مسابقات پاراآسیایی بدمینتون جوانان اولین تورنمنت برون مرزی تیم ملی پارابدمینتون ایران است، اظهار داشت: همه کشورهای شرکت کننده در مسابقات پاراآسیایی بدمینتون جوانان ۲۰۲۲ بحرین شرایط مشابهی دارند و حتی شاید شروع تمرینات مان نسبت به کشورهای دیگر خوب هم باشد، اما چون اطلاع چندانی از شرکت کنندگان و عملکرد تیم ها نداریم، پیش‌بینی در مورد کسب نتایج در این رقابت ها سخت است، هرچند ملی پوشان ایران برای حضوری قدرتمند تمرینات بسیار خوبی را انجام می دهند.
دبیر هیات بدمینتون استان اصفهان با اشاره به مسابقات پارابدمینتون کشور در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی اصفهان گفت: اصفهان در مدت 6 روز میزبان ورزشکاران دیگر استان های کشور است که مسابقات بانوان روزهای 19 و 20 مهرماه 1400 است و تیم های بانوان روز 18 مهرماه در اصفهان حاضر می شوند، پس از پایان رقابت های بانوان، ورود آقایان روز 21 مهرماه می باشد و روزهای 22 و 23 مهرماه 1400 رقابت های آقایان را شاهد خواهیم بود.
حسن بزرگزاد افزود: پیش بینی می شود در مسابقات کشوری به میزبانی اصفهان در بانوان 60 الی 70 ورزشکار و در بخش آقایان 70 الی 80 ورزشکار در اصفهان با هم به رقابت بپردازند. امیدوارم همه ورزشکارانی که در مسابقات کشوری پارابدمینتون شرکت می‌کنند خوش بدرخشند چراکه بنیه اصلی تیم ملی از دل مسابقات کشوری شناسایی می‌شود.
وی تصریح کرد: ان شاالله با همکاری و مساعدتی که تا الان از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و دیگر ارگان ها صورت گرفته میزبان شایسته ای برای عزیزان پارابدمینتون باشیم.
سرمربی اصفهانی تیم پارابدمینتون ایران ادامه داد: خیلی خوشحالم که پس از ۴۲ سال فعالیت در رشته بدمینتون اکنون در جایگاه سرمربی تیم ملی در خدمت ورزشکاران پارایی هستم و خدمت به این عزیزان بسیار لذت بخش است.
حسن بزرگزاد در پایان با اشاره به حضور علیرضا قاری قرآن در راس هیات بدمینتون استان اصفهان گفت: با توجه به حضور قاری قرآن ما با قوای بیشتری در راستای رشد و توسعه بدمینتون به جلو گام بر می داریم و حضور وی برای بدمینتون استان اصفهان یک امتیاز خوب محسوب می شود، امیدوارم جامعه مخاطب به این پتانسیل پی ببرند و ما بتوانیم از حضور قاری قرآن در ایجاد زیرساخت‌ها، رشد و توسعه این رشته بیش از پیش بهره مند گردیم.
خبرنگار: پژمان سلطانی
سرمربی اصفهانی تیم پارابدمینتون ایران: پیش‌بینی پیرامون کسب نتایج در مسابقات پاراآسیایی سخت است

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر