» » شاهکار ملی‌پوشان نوجوان هندبال ایران در مسابقات جهانی

با تدابیر تاکتیکی سرمربی اصفهانی تیم ملی رخ داد؛

شاهکار ملی‌پوشان نوجوان هندبال ایران در مسابقات جهانی

0
370
کد خبر: 1341
به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، تیم ملی هندبال نوجوانان پسر کشورمان امروز چهارشنبه 11 مرداد از ساعت 18:30 به وقت ایران در نخستین بازی خود در مرحله مقدماتی در مسابقات جهانی مقابل تیم قدرتمند سوئد به میدان رفت، هندبالیست‌های نوجوان ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان، مقابل سوئد نایب قهرمان جهان به تساوی ارزشمند 26-26 رسیدند.
این دیدار در حالی با تساوی به پایان رسید که در تمام لحظات بازی از جمله پایان نیمه اول، ایران 2 -3 امتیاز از حریفش عقب بود.
این اختلاف حتی در دقایقی به 5 امتیاز هم رسیده بود، اما تدابیر تاکتیکی مجید رحیمی‌زاده سرمربی اصفهانی تیم ملی، بازی خوب ملی‌پوشان ایران و مهارهای درخشان دروازه بان باعث شد نوجوانان کشورمان به بازی برگشته و در نهایت بازی را به تساوی26-26 بکشانند.
تیم ملی هندبال سوئد یکی از قدرت‌های برتر هندبال اروپاست که در هشت دور اخیر مسابقات قهرمانی اروپا جزو شش تیم برتر بوده و تاکنون در این دوره از مسابقات مقام‌های اول، دوم، سوم و پنجم را کسب کرده است.
شاهکار ملی‌پوشان نوجوان هندبال ایران در مسابقات جهانی
سوئد در مسابقات قهرمانی جهان 3 بار بر سکوی سوم ایستاده است و از این نظر سومین تیم پرافتخار اروپا پس از آلمان و کرواسی است.
همچنین دو بار کسب مقام قهرمانی، دو بار نایب قهرمانی و 2 برنز مسابقات قهرمانی اروپا در کارنامه افتخارات این تیم به چشم می‌خورد.
تیم ملی سوئد در دو دوره اخیر مسابقات قهرمانی یکبار به مقام قهرمانی در سال 2018 و یکبار به مقام نایب قهرمانی در سال 2022 دست یافته است.
تیم ملی هندبال نوجوانان ایران نیز با کسب نایب قهرمانی در نهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا به میزبانی منامه بحرین جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کرد.
لازم به ذکر است ملی‌پوشان نوجوان هندبال کشورمان در گروه H دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان جهان با تیم‌های سوئد، جزایر فارو و بروندی همگروه هستند.
این مسابقات امروز صبح به میزبانی کرواسی آغاز شد و ملی‌پوشان نوجوان کشورمان فردا پنجشنبه ۱۲ مرداد، از ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف جزایر فارو می‌روند.
شاهکار ملی‌پوشان نوجوان هندبال ایران در مسابقات جهانی
شاهکار ملی‌پوشان نوجوان هندبال ایران در مسابقات جهانی

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر