» » گزارش اختصاصی از قطر / پیش به سوی شکست عنابی‌ها

همگام با جام ملت‌‌های فوتبال آسیا؛

گزارش اختصاصی از قطر / پیش به سوی شکست عنابی‌ها

1
364
کد خبر: 1740
به گزارش پایگاه خبری ذره بین ورزش، تیم ملی فوتبال ایران روز دوشنبه ۱۸ دی‌ماه 1402 جهت حضور در جام ملت‌های آسیا جزیره کیش را به مقصد کشور قطر کرد، میانگین سنی تیم ما نسبت به دیگر تیم‌ها بالا می‌باشد، میانگین سنی بازیکنان ایران ۶/‏‬ ۲۸ سال است که آمار خوبی در فوتبال نیست و ایران یکی از تیم‌های پیر در این دوره از مسابقات محسوب می‌شود. کمتر کسی به این تیم با حضور قدرت‌هایی همچون ژاپن، عربستان، کره جنوبی و حتی عراق و قطر امیدوار بود.
اما ما بدون شکست و با سه پیروزی در مرحله گروهی پای به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا گذاشتیم، مقابل سوریه چندان خوب ظاهر نشدیم که به لطف ضربات خوب پنالتی بچه‌ها به ژاپن رسیدیم.
نمایش ضعیف مقابل سوریه، امیدواری پیروزی مقابل سامورایی‌ها را به حداقل رساند، روز شنبه چهاردهم بهمن‌ماه 1402 فرا رسید، هواداران ایرانی خود را به ورزشگاه اجوکیشن سیتی قطر رساندند، ژاپن دقیقه 28 توسط موریتا به گل رسید، اما تشویق و همدلی ایرانی‌ها تمامی نداشت و با شعارهایی همچون یا علی مدد، حیدر حیدر، ایرانی با غیرت و حمله حمله انگیزه و شوق رقابت را به ساق‌های بازیکنان تزریق کردند، نیمه نخست واقعا بدون برنامه و سردرگم بازی کردیم تا با شکست به رختکن برویم، مانینگ داور چینی سوت آغاز نیمه دوم به صدا در آورد، تیم قلعه‌نویی بازی را متفاوت شروع کرد، توپ و میدان با تشویق‌های هواداران در اختیار یوزهای ایرانی بود، جو وحشتناکی در ورزشگاه اجوکیشن سیتی برای شاگردان هاجیمه موری‌یاسو ایجاد شد، یکی دو موقعیت ما تبدیل به گل نشد تا اینکه سردار ایرانی یعنی آزمون با یک پاس دیدنی در دقیقه 55 محمد محبی را صاحب توپ کرد و این پسر بوشهری با یک ضربه دقیق دروازه سوزوکی را باز کرد و اجوکیشن سیتی منفجر شد، جالب اینجاست که علاوه بر ایرانی‌ها، مردم کشورهایی همچون هند، قطر، اردن، فلسطین، پاکستان و ... در ورزشگاه بودند و از به ثمر رسیدن گل تساوی ایران خوشحالی کردند.
تیم ژاپن به هم ریخته بود و دیگر حرفی برای گفتن نداشت، اجوکیشن سیتی شده بود استادیوم آزادی، حملات ادامه‌دار بود تا بازی به دقایق آخر کشیده شد، همگان منتظر 120 دقیقه‌ای شدن بازی بودند که محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع، در محوطه جریمه ژاپن سرنگون شد و مانینگ اعلام پنالتی نمود و جهانبخش با یک ضربه زیبا ژاپن را به خانه فرستاد.
در این دو سه روزه ایرانی‌ها در دوحه بسیار امیدوارند که قطر هم شکست دهیم، مهدی طارمی را در این بازی خواهیم داشت کسی‌که روی سکوهای اجوکیشن سیتی همچون یک هوادار برای پیروزی ایران مقابل ژاپن بالا و پایین می‌پرید.
گزارش اختصاصی از قطر / پیش به سوی شکست عنابی‌ها
امیر قلعه نویی قبل از بازی با قطر در نشست خبری از هواداران ایرانی که قلب‌شان با تیم ملی است تشکرکرده و گفت: مهم این است که بازی ژاپن را فراموش و به بازی قطر که در دوره قبل قهرمان شده فکر کنید، در بازی‌های قبلی انتقادات زیادی به تیم ملی شد، نقدها، نقدهای منصفانه نبود و نقدهایی نبود که به تیم ملی کمک کند.
به هرحال ایران در مرحله قبلی با برنامه و بسیار قدرتمندانه ژاپن را شکست داده و اکنون جای انتقاد غیرمنصفانه نیست. کمتر از 30 ساعت باید مقابل میزبان صف‌آرایی کنیم، ترس و دلهره در بین قطری‌ها کاملا مشهود است و اکثر هواداران عنابی‌ها، شانس صعود ایران به فینال را بسیار بالاتر از قطر می‌دادند، اما مهترین موردی که می‌تواند ما را از صعود به فینال بازدارد این است که شاگردان مارتینز را دست کم بگیریم.
فردا ساعت 18:30 روز چهارشنبه 18 بهمن باید در ورزشگاه الثمامه به مصاف قطر برویم.
مهدی محمدنبی سرپرست تیم ملی فوتبال ایران از درصد سهمیه بلیت‌فروشی ناراحت است، وی گفت: طبق مقررات این دوره از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۸ درصد از ظرفیت صندلی‌های ورزشگاه به فدراسیون فوتبال تعلق می‌گیرد که متاسفانه به هر دلیلی که برای ما مورد قبول نیست تا این لحظه ۴ درصد را به ایران اختصاص داده‌اند و این یعنی هزار نفر.
قبل از این دیدار تیم‌های ایران و قطر ۲۴ مرتبه با هم مصاف داشته‌اند که حاصل آن ۱۶ پیروزی برای ایران، ۳ برد برای قطر و در ۵ بازی هم مساوی کرده‌اند در این ۲۴ بازی ۴۱ گل سهم ایران و ۱۶ گل هم سهم قطر بوده است.
گزارش: پژمان سلطانی خبرنگار اعزامی به قطر
گزارش اختصاصی از قطر / پیش به سوی شکست عنابی‌ها

نظرات

User Avatar
  • cheap betnovate online
  • در تاریخ : 17 بهمن 1402 18:37
<a href="https://med-info-pharm365.top/betnovate-tablet/">cheap betnovate online</a>
[reply]پاسخ[/reply]
  • 0
[rating-type-4]
  • {dislikes}
  • {likes}
[/rating-type-4]

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر