» » ابطال سند زمین خوار 500 میلیارد تومانی در اصفهان

در یکی از پرونده‌های مهم ورزشگاه نقش جهان اتفاق افتاد؛

ابطال سند زمین خوار 500 میلیارد تومانی در اصفهان

0
466
کد خبر: 1369
به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان از ابطال سند یکی از بزرگترین زمین خواران ورزشگاه بزرگ نقش جهان اصفهان به نفع بیت‌المال پس از ۷ سال با ارزش تقریبی بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومانی خبر داد.
محمدی با اعلام این خبر افزود: صدور رای به نفع دولت و بیت‌المال در یکی از مهمترین پرونده‌های ورزشی ورزشگاه بزرگ نقش جهان استان پس از ۷ سال رسیدگی اتفاق افتاد.
وی با بیان اینکه در راستای حفظ حقوق بیت‌المال، با الطاف خدای متعال، تلاش همکاران و کارمندان اداره حقوقی در اداره کل ورزش و جوانان استان و همین طور دقت و مدیریت قضات شریف دادگستری کل استان بویژه دادستان و رئیس کل دادگستری استان، بدینوسیله حکم با ارزش فوق به نفع دولت صادر و از خسارت میلیاردی به دولت و اداره کل ورزش و جوانان بود جلوگیری گردید.
محمدی تصریح کرد: با بررسی‌ها و پیگیری‌های حقوقی و با تداوم بررسی و تحقیقات کارشناسی رای مذکور با ارزش تقریبی بالغ بر 500 میلیارد تومان صادر گردید که این پرونده نقش مهمی در جهت حفظ مالکیت دولت و همین طور سرانه ورزشی استان و کشور را دارد.
وی خاطر نشان کرد: در اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان شورای حفظ حقوق بیت‌المال تشکیل شده که با محوریت قراردادن حفظ حقوق بیت‌المال و جلوگیری از دست اندازی‌ها و هرگونه تعدی و تفریط و در راستای تثبیت مالکیت دولت در تحقق این مهم گام برمی‌دارد.
 ابطال سند زمین خوار 500 میلیارد تومانی در اصفهان

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    برپایی کمپ تمرینی استعدادهای برتر تنیس استان اصفهان

    مدال نقره بر گردن فرنگی‌کاران سپاهانی

    برگزاری جشنواره مینی هندبال در استان اصفهان+تصاویر

    انتخاب علیزاده به عنوان رئیس هیات کاراته استان اصفهان+گزارش تصویری

    گزارش تصویری مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال استان اصفهان

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر