» » عذرخواهی فدراسیون هندبال از سپاهان

عذرخواهی فدراسیون هندبال از سپاهان

0
1848
کد خبر: 142
به گزارش سایت خبری موج ورزش، در پی اشتباهات فاحش داوری در بازی سپاهان و هیأت مرودشت، کمیته انضباطی فدراسیون هندبال طی نامه‌ای از باشگاه سپاهان عذرخواهی کرد و داوران این دیدار را سه ماه محروم و مکلف به عذرخواهی رسمی از باشگاه سپاهان کرد. کمیته انضباطی فدراسیون هندبال آرای خود پیرامون دیدار تی‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و هیأت هندبال مرودشت از هفته دوازدهم لیگ برتر را اعلام کرد.
متن کامل رأی کمیته انضباطی که به مدیر عامل باشگاه سپاهان اعلام شده به قرار زیر است:
متعاقب اتفاقات به وقوع پیوسته در دیدار تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و هیأت هندبال مرودشت که در چهارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز سه‌شنبه 12/11/95 در اصفهان برگزار شد، کمیته انضباطی فدراسیون هندبال با حضور کلیه اعضا و همچنین طرفین ذیربط در روز یکشنبه مورخه 17/11/95 تشکیل و ضمن استماع اظهارات و دفاعیات افراد و توجه به دلایل و مستندات و پس از حدود 7 ساعت بحث و بررسی و تبادل نظر نهایتاً به شرح ذیل اتخاذ رأی کرد:
1- با توجه به بررسی‌های به عمل آمده و طبق اظهارات متخصصین و خبرگان هندبال و بازبینی تصاویر ویدیویی و بنا بر اقرار هر دو داور مسابقه مذکور مبنی بر اشتباه فاحش داوری در باطل کردن گل کاملا قانونی و صحیح بازیکن فولاد مبارکه سپاهان و تغییر سهوی و غیر عمد در نتیجه مسابقه از این طریق و با توجه به سکوت قوانین و مقررات جاری هندبال در کشور در این قبیل موارد و با توجه به استعلام به عمل آمده از فدراسیون جهانی هندبال، بنابراین تا دریافت پاسخ این مرجع در این خصوص رأی قطعی اعلام نخواهد شد.
2- با توجه به پذیرش اشتباهات داوران این دیدار آقایان مهدی توکلی و سعید ولدخانیان و با در نظر گرفتن دلایل مخففه به صورت قطعی به مدت 3 ماه از قضاوت در دیدارهای داخلی محروم شدند؛ ضمناً نامبردگان مکلف به عذرخواهی مکتوب از جامعه هندبال و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان شدند.
3- موضوع حضور و هجوم تماشاگران به داخل زمین مسابقه و پرخاشگری علیه داوران و دیگر مسائل به وقوع پیوسته با در نظر گرفتن کمبود وقت پرونده همچنان مفتوح و در جلسات آتی رسیدگی می‌شود.
دسته بندی: خبرها / اخبار ویژه

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر

    پیروزی تیم ملی هندبال جوانان مقابل پرواز هوانیروز اصفهان+تصاویر