» » رکابزنی هر دوچرخه‌سوار با تصویر یک شهید حماسه 25 آبان

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان خبر داد؛

رکابزنی هر دوچرخه‌سوار با تصویر یک شهید حماسه 25 آبان

0
453
کد خبر: 1500
به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، احمد مرادی‌هرندی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در آستانه روز 25 آبان در جمع خبرنگاران گفت: در روز 25 آبان سال 1361 مردم شهیدپرور اصفهان 370 شهید عملیات محرم را بر دوش خود تا گلستان شهدا بدرقه کردند، تشییع با شکوه این شهدا در یک روز باعث شد مردم استان اصفهان با عزمی جزم‌تر در دفاع از اسلام و کشور خود ظاهر شوند.
وی خاطر نشان کرد: این حماسه و ایثار آنچنان درخشان بود که امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی آن را مصداق دیگری از سرافرازی در امتحانات الهی و مظهر غیرت و ایثار دانستند.
احمد مرادی‌هرندی با گرامیداشت روز 25 آبان اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت روز حماسه و ایثار اصفهان، اداره کل ورزش و جوانان برنامه‌های مختلف فرهنگی ورزشی را در سطح استان برگزار می‌کند که می‌توان به همایش بزرگ دوچرخه‌سواری اشاره کرد.
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: به مناسبت گرامیداشت شهدای 25 آبان و روز حماسه و ایثار اصفهان؛ همایش بزرگ دوچرخه‌سواری روز جمعه 26 آبان‌ماه 1402 در اصفهان برگزار می‌شود، قرار است شرکت‌کنندگان مسیر میدان امام (ره) تا گلستان شهدا را رکابزنی کنند.
وی تاکید کرد: هر دوچرخه‌سوار در این همایش با پیراهن منقش به عکس شهدای 25 آبان مسیر همایش را رکاب خواهند زد که در این بین باید از همکاری شهرداری، آموزش و پرورش، نیروی انتظامی و دیگر ارگان‌ها تقدیر و تشکر کرد.
احمد مرادی‌هرندی ادامه داد: به محض ورود رکابزنان به گلزار لاله‌ها تمامی دوچرخه‌سواران و مسئولین قطعه شهدای عملیات محرم سال 1361، که 370 شهید را تقدیم مردم اصفهان و کشور عزیزمان کردند را عطرافشانی و گل افشانی می نمایند.
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در پایان گفت: باید یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی را گرامی بداریم و در هر جایگاهی که هستیم همه ما وظیفه داریم فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت را در جامعه ترویج نمائیم.
 رکابزنی هر دوچرخه‌سوار با تصویر یک شهید حماسه 25 آبان

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر