» » ایران 2 – برزیل 3 / برزیل ترمز غیور مردان ایرانی را کشید

مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی؛

ایران 2 – برزیل 3 / برزیل ترمز غیور مردان ایرانی را کشید

0
245
کد خبر: 1782
به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ساحلی ایران و برزیل از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام جهانی فوتبال ساحلی از ساعت 17:30 دقیقه امروز شنبه پنجم اسفندماه 1402 در ورزشگاه D3 شهر دبی امارات برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری 3 بر 2 تیم ملی برزیل به پایان رسید. علی میرشکاری و محمد معصومی‌زاده زننده گل‌های تیم ملی ایران در این مسابقه بودند.

تیم ملی ایران: حمید بهزادپور، مسلم مسیگر(کاپیتان)، سعید پیرامون، علی میرشکاری و محمد معصومی‌زاده،امیرحسین اکبری، سید مهدی میرجلیلی، رضا امیری، مهدی شیرمحمدی و موحد محمدپور و محمدعلی مختاری سرمربی: علی نادری
ایران 2 – برزیل 3 / برزیل ترمز غیور مردان ایرانی را کشید
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در گروه دوم این رقابت‌ها با تیم‌های ملی فوتبال ساحلی اسپانیا، تاهیتی و آرژانتین هم‌گروه بود. ساحلی‌بازان ایران موفق شدند با برتری در 3 دیدار مرحله گروهی به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند. تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در این مرحله با برتری 2 بر یک مقابل امارات پا به نیمه نهایی گذاشتند.
ساحلی‌بازان ایران تاکنون 7 دوره در این رقابت‌ها شرکت کرده‌اند و در سال 2017 به مدال برنز رسیده بودند. ایران بعد از 2 دوره غیبت پس از 7 سال یک‌بار دیگر در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد.
تیم‌های فوتبال ایتالیا و بلاروس نیز در دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ – امارات از ساعت ۱۹ به مصاف هم رفتند که دو تیم در وقت‌های قانونی و اضافه به تساوی ۳ – ۳ رسیدند تا ضربات پنالتی تعیین کننده تیم راه‌یافته به فینال باشد. در ضربات پنالتی تیم ملی ایتالیا در مجموع به پیروزی ۵ بر ۴ رسید و حریف تیم ملی برزیل در فینال شد، بلاوروس نیز در بازی رده‌بندی مقابل تیم ملی ایران قرار خواهد گرفت.
بازی رده‌بندی فردا یکشنبه ساعت ۱۷:۳۰ و فینال نیز در همین روز و از ساعت ۱۹ آغاز خواهد شد.
ایران 2 – برزیل 3 / برزیل ترمز غیور مردان ایرانی را کشید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    برپایی کمپ تمرینی استعدادهای برتر تنیس استان اصفهان

    مدال نقره بر گردن فرنگی‌کاران سپاهانی

    برگزاری جشنواره مینی هندبال در استان اصفهان+تصاویر

    انتخاب علیزاده به عنوان رئیس هیات کاراته استان اصفهان+گزارش تصویری

    گزارش تصویری مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال استان اصفهان

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر