» » حضور بانوی اصفهانی در معتبرترین دوره بین‌المللی مربیگری شمشیربازی +عکس

حضور بانوی اصفهانی در معتبرترین دوره بین‌المللی مربیگری شمشیربازی +عکس

0
142
کد خبر: 1816
به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، دوره بین المللی مربیگری شمشیربازی مجارستان هر ساله زیر نظر فدراسیون جهانی شمشیربازی با هدف ارتقا دانش شمشیربازی در سرتاسر جهان، در سه اسلحه سابر، اپه و فلوره برگزار می شود.
این دوره در سال ۲۰۲۴ از ۲۹ ژانویه تا ۱۹ آوریل (۹ بهمن ۱۴۰۲ لغایت ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) به مدت سه ماه در اسلحه سابر پیگیری می‌شود و پس از آن در اسلحه‌های اپه و فلوره برگزار خواهد شد.
آیسان قمصری مربی اصفهانی با معرفی فدراسیون شمشیربازی و حمایت هیات شمشیربازی استان اصفهان به عنوان اولین بانوی ایرانی در دوره بین المللی مربیگری شمشیربازی مجارستان بورسیه شده و هم اکنون در این دوره شرکت دارد.
نفرات شرکت کننده در این کلاس به صورت گزینشی از سوی فدراسیون جهانی انتخاب شدند و تنها ۹ شرکت کننده (۳ خانم و ۶ آقا) از کشورهای ایران، انگلستان، کانادا، لهستان، هلند، کویت، برزیل، عربستان و اردن در اسلحه سابر پذیرش شدند.
کلاس‌های دوره بین المللی مربیگری شمشیربازی مجارستان شامل ۱۲ هفته برنامه فشرده از دوشنبه تا جمعه به مدت ۶ ساعت در روز است که در مجموع ۳۶۰ کلاس در زمینه تئوری و عملی دارد که تاکنون یک ماه از این دوره سپری شده است و در ماه اول در بخش تئوری کلاس های روانشناسی ورزش،فیزیولوژی،بیومکانیک،علم تمرین و آموزش و پرورش مربیان ورزش،در دانشگاه تربیت بدنی مجارستان زیر نظر اساتید مجرب تدریس شده است و اکنون بخش عملی مربیگری شمشیربازی با تدریس زولت نمچیک (Nemcsik Zsolt) که دارنده مدال نقره المپیک ۲۰۰۴ آتن است برگزار می شود.
در بخش عملی مربیان ابتدا با اصول پایه مربیگری شمشیربازی آشنا شدند، سپس مربیگری شمشیربازی با ویلچر را آموختند و در نهایت به صورت تخصصی به آموزش تکنیک و تاکتیک های اسلحه سابر می پردازند.
همچنین حضور در کمپ تیم‌های ملی شمشیربازی کشور مجارستان و آشنایی با روش های مربیگری این کشور در برنامه این کلاس قرار دارد.
مدرک مربیگری این دوره در سراسر دنیا به رسمیت شناخته می شود و در پایان مربیان می بایست در آزمون نهایی دوره جهت فارغ التحصیلی شرکت نمایند.
حضور بانوی اصفهانی در معتبرترین دوره بین‌المللی مربیگری شمشیربازی +عکس
حضور بانوی اصفهانی در معتبرترین دوره بین‌المللی مربیگری شمشیربازی +عکس
حضور بانوی اصفهانی در معتبرترین دوره بین‌المللی مربیگری شمشیربازی +عکس

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر