» » رسول جزینی: در گروه C همه تیم‌ها مدعی قهرمانی هستند

رسول جزینی: در گروه C همه تیم‌ها مدعی قهرمانی هستند

0
192
کد خبر: 1922
به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، نشست خبری رسول جزینی سرمربی تیم کشتی فرنگی فولادمبارکه سپاهان در آستانه رقابت‌های لیگ دسته یک کشور امروز یکشنبه 30 اردیبهشت‌ماه 1403در سالن اجتماعات خانه کشتی تجدد برگزار شد.
رسول جزینی پیرامون لیگ دسته اول کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور گفت: مراسم قرعه کشی این مسابقات 19 اردیبهشت ماه 1403 برگزار شد که سپاهان در گروه C باید نیمه اول خرداد با هیات فارس، هیات قم و هیات اهواز رقابت کند، هر چهار تیم گروه C تیم‌های بسیار خوبی هستند که مدعی کسب عنوان قهرمانی می‌باشند.
وی ادامه داد: سال‌ها در کسوت مربی در اردوی تیم ملی حضور داشتم، اما استان اصفهان ورزشکاری در تیم ملی نداشت، برخی استان‌ها همچون مازندران و فارس در زمان‌های گذشته عقب‌تر از اصفهان بودند، اما هم اکنون مدال‌های طلای المپیک را به خود اختصاص داده‌اند، این دست موارد موجب شد تصمیم بگیریم در اصفهان با جمع کردن بهترین‌ها در کنار یکدیگر کشتی فرنگی را به روزهای خوب بازگردانیم.
رسول جزینی با بیان اینکه عضو تیم ملی شدن در ایران کار دشواری است، افزود: خوشبختانه در این مدت دو ورزشکار اصفهان به دوبنده تیم ملی رسیدند که سروش خواجه امیری اولین مدال طلای کشتی اصفهان را پس از ۲۳ سال کسب نمود.
سرمربی تیم کشتی فرنگی فولادمبارکه سپاهان ادامه داد: مسیری که آغاز کرده‌ایم نیازمند زمان و صبر طولانی مدت است تا روزی کودکان ما بتوانند به اهداف خود دست پیدا کنند، در رده بزرگسالان دشوارترین مسابقات کشوری را پشت سر گذاشتیم و تمام کشتی‌گیران اصفهان میان 8 نفر برتر قرار گرفتند. با وجود اینکه در هر وزن یک کشتی گیر داشتیم، اما موفق به کسب عنوان شدیم.
رسول جزینی تصریح کرد: به آینده امیدوار هستیم و اطمینان دارم مسیری که آغاز کرده‌ایم اعتماد به نفس را به کشتی گیران اصفهان باز می‌گرداند. کشتی گیران جوان ما پتانسیل بالایی دارند که نمونه بارز ابوالفضل ظهیری است که برخلاف تصور عموم رقیب آسیایی خود را از پیش‌رو برداشت.
وی با بیان اینکه باشگاه فولادمبارکه سپاهان و هیات کشتی سرعت روند روبه رشد ما را افزایش می‌دهند، گفت: مهدی آذربایجانی مدیرعامل باشگاه فولادمبارکه سپاهان از مدیران خوب کشور است و امیدوارم در آینده همکاری خوبی داشته باشیم.
سرمربی تیم کشتی فرنگی سپاهان در پاسخ به سئوال خبرنگار ذره‌بین ورزش، پیرامون رده سنی کشتی‌گیران بیان داشت: کشتی فرنگی قدرت بدنی بیشتری را می‌طلبد و به همین دلیل روی رده سنی ۱۰ و ۱۱ سال تمرکز بیشتری داریم. هرچند هم اکنون کشتی‌گیران ۷ و ۸ ساله‌ای را در اختیار داریم که اعجوبه هستند. استعدادیابی در شهرستان‌ها را نیز به صورت غیر رسمی در دستور کار خود قرار داده‌ایم و به روش‌های مختلف با شهرستان‌ها ارتباط داریم.
وی ادامه داد: مسیر درستی را آغاز کرده‌ایم و این موضوع را مربیان بهتر متوجه می‌شوند. تاکنون تیم‌های قدرتمندی از ما درخواست اردوی مشترک داشته‌اند، اما از نظر من باید کمی جلوتر برویم تا این اتفاق رقم بخورد.
جزینی در پایان پیرامون تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات المپیک پاریس اظهار داشت: تیم ملی در گذشته روند بهتری داشت، اگر ضعف‌های تیم ملی که در مسابقات قهرمانی جهان قابل مشاهده بود، رفع نشود در المپیک پاریس نتیجه دلخواه حاصل نخواهد شد، چراکه در این تورنمنت بهترین‌های جهان با هم رقابت می‌کنند.

گروه‌بندی لیگ دسته اول کشتی فرنگی:
گروه A : هوا فضا تهران - سید بابل - هیات گیلان - پازند معدن دزفول
گروه B : آلینوس اسلامشهر - گل گهر سیرجان - هیات کردستان
گروه C : هیات فارس - هیات قم - هیات اهواز - فولادمبارکه سپاهان
گروه D : هیات مازندران - هیات البرز - خشت خورشید ازنا

رسول جزینی: در گروه C همه تیم‌ها مدعی قهرمانی هستند
رسول جزینی: در گروه C همه تیم‌ها مدعی قهرمانی هستند

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    برپایی کمپ تمرینی استعدادهای برتر تنیس استان اصفهان

    مدال نقره بر گردن فرنگی‌کاران سپاهانی

    برگزاری جشنواره مینی هندبال در استان اصفهان+تصاویر

    انتخاب علیزاده به عنوان رئیس هیات کاراته استان اصفهان+گزارش تصویری

    گزارش تصویری مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال استان اصفهان

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر