» » دیدار اعضای هیئت مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی اصفهان با شهردار

دیدار اعضای هیئت مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی اصفهان با شهردار

0
1864
کد خبر: 22
به گزارش سایت خبری موج ورزش، اعضای هیئت مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران- اصفهان (Aips) صبح امروز با مهدی جمالی‌نژاد شهردار اصفهان دیدار و گفتگویی داشتند.
در این دیدار ابتدا توضیحاتی در خصوص پیشینه این انجمن و چگونگی تشکیل آن در ایران ارائه شد.
حدود 30 سال پیش انجمن ایپس قاره آسیا تشکیل شد که در ابتدا پایگاه آن در کوالالامپور بود، پس از آن در کویت و در حال حاضر نیز این پایگاه در بحرین است و محمد ابراهیم در انتخاباتی که بهمن ماه سال گذشته برگزار شد به‌ عنوان رییس این انجمن انتخاب شد. زمان‌آبادی نیز از ایران به‌ عنوان نائب رییس این انجمن انتخاب شد.
حدوداً 23 سال پیش نیز افشارزاده دبیرکل سابق کمیته ملی المپیک پیشنهاد تشکیل انجمن Aips را در ایران داد که پس از پیگیری‌های لازم، در سال 75 این انجمن در ایران تشکیل شد و اساسنامه آن هم تصویب و اجرایی شد و به ثبت وزارت کشور رسید.
تیرماه سال 90 هم پیشنهاد تشکیل انجمن Aips در اصفهان داده شد.
خواسته اعضای این انجمن ایجاد یک چتر حمایتی برای اعضای این انجمن است تا چراغ این انجمن در اصفهان روشن نگه داشته شود و این موضوع نیازمند حمایت دستگاه‌های دولتی مثل استانداری، شهرداری، اداره ورزش و جوانان، باشگاه‌های ورزشی و ... است تا اعضای این انجمن بتوانند در کمال آرامش و بدون دغدغه رویدادهای ورزشی که در سطح استان اتفاق می‌افتد را پوشش دهند.
اعضای این انجمن دلیل اصلی دیدارشان با شهردار اصفهان را، در درجه اول رسانه‌ای بودن و بعد از آن ورزشی بودن جمالی‌نژاد بیان کردند. در درجه بعدی مغفول ماندن رسانه‌های حوزه ورزش نسبت به بقیه حوزه‌ها در بحث دیدارهایی که در طول سال و به مناسبت‌های مختلف با شهردار داشتند و ورزشی‌ نویسان کمتر دیده می‌شوند.
یار سیزدهم ورزش استان به واقع نویسندگان، خبرنگاران، تصویربرداران و عکاسان ورزشی هستند که در سرما، گرما و شرایط سخت فعالیت دارند و می‌توان گفت رشادت رسانه‌ای انجام می‌دهند اما کمتر حمایت شدند.
هدف از این دیدار معرفی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران- اصفهان (Aips) و همچنین فعالیت‌های این انجمن در چهارچوب حمایت‌های ورزشی نویسان از ورزش اصفهان به شهردار اصفهان و حمایت این انجمن از سه‌شنبه‌های بدون خودرو بود.
در این دیدار به پیشنهاد عزیزالله مشفقی دبیر انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران- اصفهان، تألیف کتاب جامع تاریخ ورزش اصفهان به شهردار داده شد که وی استقبال زیادی از این طرح کرد و با قول حمایت، نشر این کتاب بر عهده شهرداری گذاشته شد.
دیدار اعضای هیئت مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی اصفهان با شهردار
دسته بندی: خبرها / ورزش های دیگر

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر