» » رسانه استان اصفهان پیروز اما اخلاق را ....

رسانه استان اصفهان پیروز اما اخلاق را ....

0
1855
کد خبر: 591
به گزارش سایت موج ورزش، به مناسبت فرا رسیدن روز 13 آبان، روز دانش آموز و روز ملّی مبارزه با استکبار جهانی، در دیداری دوستانه دو تیم فوتبال رسانه استان اصفهان و پیشکسوتان شهر درچه امروز چهارشنبه به میزبانی ورزشگاه تختی اصفهان به مصاف هم رفتند که تیم رسانه با نتیجه 6 بر 2 حریفش را شکست، گل های تیم رسانه استان اصفهان را احسان بعیدی (2گل)، محمد سلطانی (2گل)، سید محمد مجیدی و محمد محمدی به ثمر رساندند و گل های درچه هم توسط محمد پناهی به ثمر رسید.
حواشی این رقابت:
1)این رقابت قرار بود راس ساعت 13 بعدازظهر برگزار شود که متاسفانه به دلیل تاخیر بازیکنان تیم رسانه استان اصفهان این بازی ساعت 13:45 دقیقه برگزار شد، در صورتیکه تیم پیشکسوتان درچه ساعت 12:15 دقیقه در زمین مجموعه ورزشی تختی حضور داشتند و این مو نقره های گرامی تا ساعت 13:45 دقیقه منتظر بازیکنان میزبان ماندند که نشان از پهلوانی و بزرگ منشی ایشان دارد.
2)در جریان بازی بازیکنان تیم رسانه استان اصفهان خطاهای فراوانی روی بازیکنان حریف انجام دادند که مورد اعتراض بازیکنان درچه شد.
3)قرار بود پس از دیدار دو تیم رسانه استان و پیشکسوتان درچه خمینی شهر، خردسالان و نونهالان ساعت 14:30 در زمین تختی تمرین داشته باشند اما به دلیل تاخیر 45 دقیقه بازیکنان تیم رسانه استان اصفهان این کودکان فوتبال دوست با چشم گریان و اعتراض خانواده آنها، زمین تختی را ترک نمودند، آن چیزی که قابل تامل است این می باشد که اصحاب رسانه دنبال قانون مندی هستند و برایشان وقت مهم است و اگر مدیر یا مسئولی به موقع سر نشست خبری و یا برنامه دیگر حاضر نشود به آن اعتراض می کنند، اما خودشان بیش از 15 پیشکسوت را به مدت حداقل دو ساعت معطل گذاشتند، جالب اینجاست که این مو نقره ای ها هیچ اعتراضی نداشتند. در اینجا باید گفت درست است که تیم رسانه پیروز میدان بود اما به نوعی اخلاق را باخت.
4)سید محمد مجیدی از پیشکسوتان رسانه و ورزش درچه می باشد که امروز به دلیل کمبود بازیکن در تیم رسانه استان اصفهان در قالب تیم رسانه مقابل همشهری هایش ایستاد و از اتفاق نیز موفق به گلزنی شد.
5)در هماهنگی زمین و داوران، روابط عمومی هیات فوتبال استان اصفهان زحمات زیادی را متحمل شد.
رسانه استان اصفهان پیروز اما اخلاق را ....
رسانه استان اصفهان پیروز اما اخلاق را ....
دسته بندی: خبرها / اخبار ویژه

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر