» » امیرحسین جمشیدیان:خوشحالم که رکابزنان اصفهانی اسکورت دارند

امیرحسین جمشیدیان:خوشحالم که رکابزنان اصفهانی اسکورت دارند

0
1442
کد خبر: 706
به گزارش موج ورزش به نقل از ایراسین، هر زمانیکه به اخبار مربوط به دوچرخه سواری رجوع می کنیم، خبرهایی مبنی بر اینکه، نبود اسکورت برای رکابزنان حادثه ساز شد در رسانه ها منتشر می شود که این معزل (نبود اسکورت) در اصفهان حل شده است و قهرمانان رکابزن اصفهانی در زمان تمرین اسکورت دارند.
امیرحسین جمشیدیان رکابزن ملی پوش باشگاه فولادمبارکه سپاهان پیرامون این موضوع با ابراز خوشحالی اظهار داشت: خدا را شکر تمرینات خوبی را در اصفهان برگزار می کنیم، چراکه با تعاملاتی که اداره کل ورزش و جوانان و هیات دوچرخه سواری استان اصفهان انجام داده اند، یک اتومبیل به عنوان اسکورت در اختیار ما گذاشتند تا تمرین راحت و با اطمینان خاطری را برگزار نمائیم و خوشحالم که اسکورت داریم.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه ما دوچرخه سواران در اتوبان تمرین می کنیم زمانیکه اسکورت نداشته باشیم با مشکلاتی اعم از تصادفات، آزار و اذیت برخی افراد و ... روبرو خواهیم شد، در همه استان ها سالی دو الی سه نفر از رکابزنان جان خود را در جاده ها به دلیل نبود اسکورت از دست می دهند که باید تدابیری اندیشیده شود تا رکابزنان دیگر استان ها همچون اصفهان اسکورت داشته باشند، در اینجا جا دارد از اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان تشکر نمایم.
امیر حسین جمشیدیان در ادامه پیرامون مسابقات بین المللی دوچرخه سواری گفت: باید اواخر مردادماه ۹۸ در مسابقات دوچرخه سواری اندونزی شرکت نمائیم، اواسط شهریورماه ۹۸ مسابقات قهرمانی جهان را در بخش جاده پیشروی داریم و مهرماه در تور آذربایجان (تور ایران) با رقبای خود رقابت خواهیم کرد.
رکابزن ملی پوش باشگاه فولادمبارکه سپاهان افزود: بنده، محمد گنج خانلو و بهنام آرین سه نفری هستیم که از باشگاه سپاهان عضو تیم ملی می باشیم و شاکله اصلی این تیم محسوب می شویم و تیم قدرتمندی داریم و امیدوارم در مسابقات بین المللی بدرخشیم.
وی افزود: امیدوارم باشگاه بزرگ فولادمبارکه سپاهان نگاه ویژه و مثبتی به تیم دوچرخه سواری خود داشته باشد تا با برند این باشگاه در مسابقات برون مرزی برای اصفهان و این باشگاه افتخارآفرینی کنیم.
امیر حسین جمشیدیان در پایان گفت: اکنون تمرینات خود در را در دو بخش بدنسازی و دوچرخه سواری پیگیری می کنیم تا با آمادگی کامل به مسابقات بین المللی اعزام شویم.
امیرحسین جمشیدیان:خوشحالم که رکابزنان اصفهانی اسکورت دارند

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر