» » نشست خبری مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج استان اصفهان

نشست خبری مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج استان اصفهان

0
812
کد خبر: 957
به گزارش موج ورزش، وحید رجبی مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج، سازمان بسیج ورزشکاران و مدیرعامل باشگاه فرهنگی‌ورزشی مقاومت استان اصفهان روز دوشنبه یازدهم بهمن‌ماه 1400 در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: بسیج متعلق به مردم است و مختص به قشر خاص نیست، فعالیت‌های بسیج در راستای مسئولیت‌های اجتماعی می‌باشد، بسیج یک نهاد مردمی است که به تمامی اقشار جامعه تعلق دارد.
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان با اشاره به برنامه‌های برنامه‌ریزی شده به مناسبت دهه مبارک فجر گفت: خانه تخصصی ورزش‌های رزمی در نایین و والیبال در خمینی شهر به مناسبت دهه فجر افتتاح خواهد شد و همچنین مسابقات فوتسال ویژه نیروهای وظیفه استان اصفهان در محل لشکر امام حسین(ع) از روز گذشته آغاز شده است.
وحید رجبی ادامه داد: آماده سازی و تحویل ۲ هزار بسته ورزشی بازی‌های بومی محلی به پایگاه‌های بسیج سراسر استان با برآورد هزینه ۸۰۰ میلیون تومان از برنامه‌های مهم این دهه است.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی‌ورزشی مقاومت اصفهان با تاکید بر اهمیت خودکفایی ورزش بسیج خاطر نشان کرد: طبق سهمیه نواحی مختلف برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری بازی‌های بومی و محلی و همچنین مربیگری والیبال و شنا با همکاری هیات و فدراسیون مربوط به هر رشته صورت گرفته است و برگزاری مسابقات در رشته‌های مختلف مثل فوتبال، فوتبال دستی، دارت، تنیس روی میز، شنا و دوومیدانی در سطح نواحی مقاومت بسیج در کل استان در دستور کار قرار گرفته است.
مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج استان اصفهان با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف در حوزه همگانی به مناسبت دهه مبارک فجر گفت: برنامه‌های کوه گشت، رژه موتوری، دوچرخه سواری و پیاده‌روی از برنامه های حوزه همگانی است که در سراسر نواحی استان برنامه‌ریزی انجام شده است. استعدادیابی در رشته هایی مثل جودو، کاراته، تیراندازی و ووشو نیز از برنامه‌های مهم پایگاه‌های مختلف بسیج استان است که در دستور کار قرار گرفته است.
وی درباره‌ ساخت سالن‌های ورزشی به همت بسیج بیان داشت: نزدیک به ۷۰ درصد سوله‌های صالحین و سالن‌های 9 دی پیشرفت فیزیکی داشته، اما ۳۰ درصد کامل نشده‌اند، اولویت ما تکمیل و راه‌اندازی سوله‌ها و سالن‌های ورزشی بوده است.
وحید رجبی افزود: سوله‌ها و سالن‌های ورزشی برای اسکان موقت مردم در هنگام بحران و ورزش ساخته می‌شود و با این نگاه به سوله‌های ورزشی دور دست نگاه می‌کنیم و در آینده نزدیک این سوله‌ها به بهره‌برداری خواهند رسید، همچنین استعدادیابی مخصوص هر منطقه در سالن‌های ورزشی انجام می‌شود، به عنوان مثال فریدون شهر کشتی خیز، فلاورجان والیبال خیز و گلپایگان کاراته کار خیز است که از آن چندین ورزشکار مستعد به تیم ملی راه یافتند و استعدادیابی کاراته گلپایگان اول کشور شد.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی‌ورزشی مقاومت اصفهان با اشاره به انتخاب مرکز استعدادیابی کاراته بسیج اصفهان به عنوان برترین مرکز استعدادیابی بسیج کشور در پایان اظهار داشت: حضور در ورزش قهرمانی نیازمند بودجه کلانی است و نداشتن حق پخش تلویزیونی باعث می‌شود پشتوانه‌ای نداشته باشیم، اما سیاست باشگاه مقاومت ورزش همگانی و استعدادیابی خواهد بود.
 نشست خبری مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج استان اصفهان
 نشست خبری مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج استان اصفهان
 نشست خبری مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج استان اصفهان
 نشست خبری مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج استان اصفهان
 نشست خبری مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج استان اصفهان

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر