» » فرهاد مجیدی رکورد لیگ را شکست/ من به این‌ها نمی‌بازم

فرهاد مجیدی رکورد لیگ را شکست/ من به این‌ها نمی‌بازم

0
717
کد خبر: 979
به گزارش موج ورزش، به صدا درآمدن سوت پایان بازی تیم‌های فوتبال استقلال تهران و صنعت نفت آبادان در روز جمعه 20 اسفندماه 1400، توسط اشکان خورشیدی، علاوه بر اینکه 3 امتیاز دیگر را به جمع امتیازات استقلال اضافه و فاصله 6 امتیازی با پرسپولیس را نیز حفظ کرد، یک رکورد جدید و جاودانه را نیز در تاریخ لیگ برتر به ثبت رساند و آن، شکستن رکورد بیشترین شکست ناپذیری در یک دوره از رقابت های لیگ برتر است.
استقلال که در این فصل عملکرد بی نظیری داشته و تاکنون توانسته با اقتدار در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد، برای بیست و دومین هفته متوالی، دیدارهایش را بدون شکست سپری کرد تا به یک رکورد خاص و جاودانه در تاریخ لیگ برتر دست پیدا کند.
رکوردی که به آسانی به دست نیامده است و استقلال با مجیدی در راه رسیدن به آن، سختی‌های زیادی کشیده است. این رکورد زمانی ارزشمندتر می شود که نسل های بعدی بفهمند آبی پوشان در همان بیست و دو هفته ابتدایی بدون تجربه شکستی، به آن رسیده اند و از آغاز لیگ، پیوسته و متوالی بوده است.
فرهاد مجیدی رکورد لیگ را شکست/ من به این‌ها نمی‌بازم
فرهاد مجیدی و استقلال امروز رکورد 21 بازی بدون شکست سپاهان را شکستند. زردپوشان اصفهانی در لیگ دهم با هدایت قلعه‌نویی پس از شکست هفته هفتم برابر استقلال، تا هفته بیست و هشتم برابر پیکان باختی را تجربه نکرد و توانستند این رکورد را خلق کنند اما در نهایت با نتیجه 3 بر 2 بازی را به مس کرمان واگذار کردند.
در حالی رکورد امیر قلعه نویی و سپاهان پس از 21 بازی شکسته شد که این رکورد نزدیک به 11 سال دست نخورده باقی ماند و هیچ تیمی نتوانست در دوره های گذشته لیگ برتر، حتی به رکورد 21 بازی شکست ناپذیری در یک دوره از رقابت های لیگ برتر نزدیک شود.
اما تیم مجیدی در بیست و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر، سرانجام به این رکورد جاودانه پایان داد. آبی ها با گذشت 22 هفته از لیگ برتر، برابر هیچ تیمی زانوهایشان را بر زمین نگذاشتند و سربلند از زمین مسابقه خارج شدند. رکورد بی نظیری که به دست سرمربی جوان آبی ها به ثبت رسید.
نکته قابل توجه اینکه استقلال در این 22 هفته، تنها یک بار از حریفان خود عقب افتاده و آن بازی نیز برابر صنعت نفت در آبادان بود و تیم مجیدی تنها به مدت 31 دقیقه در آن بازی از میزبان خود عقب افتاد و همان 31 دقیقه، تنها مدت زمان این فصل است که استقلال شکست خورده محسوب شده است.
حالا آبی پوشان با مجیدی به دنبال خلق بزرگترین رکورد تاریخ فوتبال ایران و لیگ برتر هستند. کسب مقام قهرمانی و یا به پایان رساندن لیگ، بدون تحمل هیچ گونه شکستی. اتفاق بزرگی که در صورت رخ دادن، می تواند آن جملات "من به اینها نمی بازم" فرهاد را به بهترین شکل ممکن به اجرا درآورد. حالا تیم جوان مجیدی تنها 8 دیدار دیگر برای یک تاریخ‌سازی بزرگ در پیش دارد و اگر این دیدارها را به سلامت سپری کند، به رکوردی تاریخی خواهد رسید.
دسته بندی: خبرها / اخبار ویژه

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر