» » تشکر ویژه رئیس فدراسیون هندبال از سید محمد طباطبایی

تشکر ویژه رئیس فدراسیون هندبال از سید محمد طباطبایی

0
671
کد خبر: 992
به گزارش موج ورزش، مرحله سوم دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال مردان از روز شنبه 20 فروردین ماه 1401 به میزبانی اصفهان آغاز شده است، به همین منظور علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران برای دیدن این رقابت‌ها به اصفهان سفر کرده، وی صبح امروز یکشنبه 21 فروردین با حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با سید محمد طباطبایی مدیرکل این اداره دیدار و گفتگو کرد.
علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در این جلسه اظهار داشت: خوشبختانه اتفاقات خوبی برای هندبال کشور رخ داده و تیم‌های ملی ایران در 9 ماه گذشته، 6 سهمیه جهانی را کسب کرده‌اند که جای خوشحالی دارد.
وی ادامه داد: به هرحال ما از استان‌هایی که در بحث میزبانی اردوهای ملی، میزبانی مسابقات و ... در سال 1400 همراه با فدراسیون هندبال ایران بودند، تشکر و قدردانی می‌کنیم، در این بین استان اصفهان سنگ تمام گذاشت که بنده اینجا آمده‌ام که تشکر ویژه‌ای از مدیرکل ورزش و جوانان و سید حسن افتخاری رئیس هیات هندبال داشته باشم.
علیرضا پاکدل گذری به برنامه‎های پیش‌روی فدراسیون هندبال زد و گفت: سال 1401، فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران 12 اعزام آسیایی و جهانی پیش‌رو دارد و تیم‌های ملی هندبال در رده های مختلف سنی حداقل نیاز به 100 اردوی تدارکاتی دارند که برای اجرای این برنامه‌ها نیاز به بودجه لازم می‌باشد.
در این نشست سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز ضمن تبریک به مناسبت موفقیت‌های پی در پی تیم‌های ملی هندبال در عرصه‌های بین المللی بیان داشت: این موفقیت‌ها در سایه برنامه ریزی، تلاش جامعه هندبال ایران و تجربه آقای علیرضا پاکدل صورت پذیرفته است. استان اصفهان همچون سال گذشته همچنان در کنار هیات و فدراسیون هندبال می‌باشد و در بحث میزبانی مسابقات و اردوهای تیم ملی در رده‌‍‌‌های مختلف پیش‌قدم هستیم .
سید محمد طباطبایی در پایان آرزوی موفقیت برای ورزش کشور به ویژه جامعه هندبال در عرصه های بین المللی نمود.
تشکر ویژه رئیس فدراسیون هندبال از سید محمد طباطبایی
تشکر ویژه رئیس فدراسیون هندبال از سید محمد طباطبایی

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر

    پیروزی تیم ملی هندبال جوانان مقابل پرواز هوانیروز اصفهان+تصاویر