» » طرح موضوعات مهم توسط جواد محمدی در نشست تخصصی مدیران کل کشور با معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان

طرح موضوعات مهم توسط جواد محمدی در نشست تخصصی مدیران کل کشور با معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان

0
1739
کد خبر: 1057
به گزارش موج ورزش، در گردهمایی مدیران ورزش و جوانان کشور (نشست تخصصی معاونت امور جوانان)، جواد محمدی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با حضور در جلسه به موضوع نحوه مدیریت خانه‌های جوان اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه اداره این مکان‌ها نیاز به نیروی انسانی و اعتبارات کافی دارد پیشنهاد می‌دهم که خانه‌های جوان از طریق مناقصه در اختیار جوانان خبره این حوزه قرار گیرد تا با برنامه‌ریزی مطلوب در راستای اهداف مدنظر گام‌های موثری برداشته شود.
وی ادامه داد: واگذاری خانه‌های جوان در قالب مناقصه به جوانان می‌تواند به تحرک و افزایش فعالیتها در بخش جوانان کمک کند.
وحید یامین پور معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و دیگر حضار از این پیشنهاد استقبال کردند و قرار شد این موضوع طی فرایندی مورد بررسی قرار گیرد.
همچنین جواد محمدی با بیان اینکه بیش از 7 خانه جوان در سطح استان اصفهان نیمه تمام است، افزود: امیدوارم هرچه زودتر این اماکن به مرحله بهره برداری برسند.
وحید یامین پور پیرامون تکمیل خانه‌های جوان گفت: با دستور وزیر ورزش و جوانان خانه‌های جوان که بالای 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارند روند کارهای آنها پیگیری شده و با تخصیص مورد نظر تکمیل و هرچه زودتر به بهره‌برداری خواهد رسید.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان همچنین اشاره‌ای به ۲۷ صدم درصد سهم ورزش از ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده داشت و افزود: برای توسعه و پیشرفت ورزش و امور جوانان در استانها این موضوع باید با جدیت بیشتری پیگیری تا تخصیص‌ها بهتر و به موقع صورت گیرد.
جواد محمدی ایجاد فضای اداری مطلوب و مناسب برای حوزه امور جوانان ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های کشور را مهم دانست و اظهار داشت: ایجاد فضای اداری به فراخور موضوعات مربوط به این حوزه باعث می‌شود فعالیت‌های امور جوانان و سمن‌ها به نحو مطلوب پیگیری و انجام شود.
وی در ادامه از معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان خواست که نهضت ملی مسکن جوانان دنبال شود و افزود: این موضوع از طریق دولت سیزدهم به شدت پیگیری می شود و در این بین ما هم باید گام‌هایی برای اقدامات ویژه در حوزه جوانان بویژه سازمانهای مردم نهاد آن برداریم.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان پیرامون چارت معاونت جوانان و یا حضور جوانان به عنوان عضو هیئت رئیسه در فدراسیون‌ها و هیات‌های ورزشی گفت: ابلاغ و تعریف چنین چارتی با عنوان فرهنگی و جوانان در فدراسیون‌ها و بالطبع در هیات‌های ورزشی سراسر کشور می‌تواند بسیاری از مسائل پیشروی جوانان را حل و فصل کند.
طرح موضوعات مهم توسط جواد محمدی در نشست تخصصی مدیران کل کشور با معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان
دسته بندی: خبرها / اخبار ویژه

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر

    پیروزی تیم ملی هندبال جوانان مقابل پرواز هوانیروز اصفهان+تصاویر