» » پرده‌برداری مدیر اماکن ورزشی استقلال از اختلاف فتح‌الله‌زاده و ساپینتو

پرده‌برداری مدیر اماکن ورزشی استقلال از اختلاف فتح‌الله‌زاده و ساپینتو

0
369
کد خبر: 1202
به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، فرهاد موافق مدیر اماکن ورزشی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران اظهار داشت: مشکل بین ساپینتو و علی فتح الله زاده بود. قبل از اینکه کمپ آماده شود ساپینتو را به کمپ حجازی بردند تا بازدید داشته باشد. او برای سالن‌های کنفرانس و سالن بدن سازی و... نظری داد که همه قسمت‌های مجموعه کنار هم باشند.
وی ادامه داد: فتح الله زاده در اولین بازدید گفت سالن بالا (که قرار بود سالن کنفرانس تیم باشد) که یک اتاق کوچک هم داشت و قرار بود در اختیار سرمربی قرار بگیرد، باید در اختیار مدیرعامل قرار بگیرد. ساپینتو از این تصمیم خیلی ناراحت شد. گفت قرار بود این قسمت در اختیار تیم قرار بگیرد. باشگاه، ساختمان و مدیرعامل خودش دفتر دارد. اینجا از نظر موقعیتی برای مدیرعامل مناسب نیست.
فرهاد موافق با بیان اینکه فتح الله زاده مخالفت کرد، افزود: وی گفت من تعیین می‌کنم. آنجا باید اتاق من باشد. ساپینتو ناراحت شد که چرا وقتی تیم حداقل امکانات را ندارد و بچه‌ها باید کفِ رختکن غذا بخورند، فضایی که قرار بود در اختیار تیم قرار بگیرد، در اختیار مدیرعامل باشگاه باشد. مگر این مجموعه چقدر فضا دارد که یک طبق کلا در اختیار مدیرعامل باشد؟
مدیر اماکن ورزشی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران تصریح کرد: سر این مساله با هم به شدت اختلاف پیدا کردند. فتح الله زاده نظرش این بود که در باشگاه بایرلورکوزن هم همینطور است. اتاق مدیرعامل در خود کمپ ورزشی قرار دارد. ساپینتو هم به او گفت اینجا بایرلورکوزن نیست و شما هم مدیرعامل لورکوزن نیستی، در آن باشگاه همه چیز اصولی و سروقت است. شما آنقدر در پرداختی‌ها عقب هستید که اگر به اینجا بیایید، تمرکز بازیکن من در تمرین به هم می‌خورد چون فکروذکرش مدام در این است که شما را ببیند و در مورد پرداختی‌ها صحبت کند.
وی در پایان گفت: دوستان فکر می‌کردند ساپینتو می‌خواهد قدرت نمایی کند اما اینطور نبود. او معتقد بود با توجه به مشکلات زیاد مدیریتی اگر دوستان به محل تمرین بیایند بازیکنان مدام به دنبال سوال در مورد دریافت پول خواهند بود. این مساله شروع اختلافات فتح الله زاده و ساپینتو شد.

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر