» » افتتاح پروژه ۱۵ ساله استخر آفتاب شهرستان چادگان

با پیگیرهای مجدانه مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان رخ داد؛

افتتاح پروژه ۱۵ ساله استخر آفتاب شهرستان چادگان

0
676
کد خبر: 1203
به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، پروژه ۱۵ ساله استخر آفتاب شهرستان چادگان که از سال ۸۸ عملیات اجرایی آن آغاز شده بود امروز با حضور سیدمحمدپولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت و ورزش و جوانان به صورت رسمی افتتاح شد.
در آیین افتتاحیه این طرح که سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان، اعضای مجمع خیرین ورزشیار و جمعی از مسؤولان و مردم شهرستان حضور داشتند استخر آفتاب چادگان پس از ۱۵ سال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
گفتنی است استخر آفتاب با پیگیری اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۱، پس از گذشت ۱۵ سال مراحل پایانی ساخت و تکمیل را پشت سر گذاشت و امروز به صورت رسمی افتتاح شد.
[/center]افتتاح پروژه ۱۵ ساله استخر آفتاب شهرستان چادگان
سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در این مراسم اظهار داشت: براساس دستور صریح ریاست جمهور به دستگاه‌ها از جمله وزارت ورزش و جوانان همه اهتمام مسؤولان در استان و وزارت خانه، تکمیل و بهره برداری پروژه‌های نیمه تمام است.
جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز اظهار داشت: از سال گذشته حدود ۲۵۰ پروژه نیمه تمام در حوزه ورزش و جوانان در استان وجود داشت که به حمدالله تا این لحظه حدود ۱۰ درصد از این پروژه‌ها تکمیل و به بهره برداری رسیده است.
وی بابیان اینکه فردا استخر شهر ورزنه مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت، افزود: تکمیل و افتتاح استخر شهر بویین میاندشت و خور و بیابانک، همچنین بازسازی استخر شهر گلپایگان و اردستان در دست اقدام است.
[center]
افتتاح پروژه ۱۵ ساله استخر آفتاب شهرستان چادگان
محمدی ادامه داد: تکمیل استخر رحیم آباد در شرق اصفهان و استخر شهر هرند و شاهین شهر و میمه، تعمیر استخر شهر سمیرم، تکمیل و بازسازی استخر شهرضا و استخر شهید لاوی اصفهان در دست اقدام است و مجموعا حدود ۱۰، ۱۵ استخر و پروژه آبی در استان اصفهان در دستور کار است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به برگزاری جلسات و برنامه‌ریزی‌ برای پُر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان اظهار داشت: ستاد ساماندهی امور جوانان استان در اوایل سال با حضور استاندار محترم و همراهی معاون محترم سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و با حضور دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان استان تشکیل شد، برنامه‌ریزی و دستورالعمل‌های لازم برای دستگاه مختلف اجرایی ابلاغ شد.
وی ادامه داد: امیدوارم که ان شالله امسال تابستان بسیار خوب و مفرح و شادی برای همه اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان با برگزاری کلاس‌های آموزشی در رشته‌های مختلف ورزشی، برگزاری اردوهای راهیان پیشرفته، کارگاه‌های مشاوره و آموزش به صورت تخصصی برای جوانان در حوزه‌ها و زمینه های مختلف خدمت رسانی انجام شود.
افتتاح پروژه ۱۵ ساله استخر آفتاب شهرستان چادگان

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر