» » تشریح موفقیت‌های بانوان ورزشکار اصفهانی

در نشست تخصصی ورزش بانوان انجام شد؛

تشریح موفقیت‌های بانوان ورزشکار اصفهانی

0
484
کد خبر: 1229
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، نشست تخصصی ورزش بانوان استان اصفهان همراه با کارگاه‌های عفاف، حجاب و تجربه‌گردانی روز پنجشنبه ۲۵ خردادماه ۱۴۰۲ با حضور جواد محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان، زهره مردانی مسئول هماهنگی امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان، علیرضا قاسمی معاون امنیتی سیاسی فرمانداری شهرستان اصفهان، مسئولین ورزش بانوان ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها، نواب رئیسان هیات‌های ورزشی استان و دیگر مسئولین برگزار شد.
در ابتدا زهره مردانی مسئول هماهنگی امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ضمن خیر مقدم و خسته نباشید به مدعوین گزارشی از عملکرد حوزه ورزش بانوان در سال 1401 ارائه داد و افزود: سال گذشته با تلاش جامعه ورزش و جوانان استان اصفهان اتفاقات خوبی در حوزه ورزش بانوان رخ داد که جای تشکر ویژه از مسئولین ورزش بانوان در ادارات و هیات‌های ورزشی دارد.
وی ادامه داد: طرح‌ها و فعالیت‌های ورزشی استان در بخش بانوان، نسبت به سال ۱۴۰۰، بیش از 70 درصد افزایش یافت، در مجموع بیش از 1050 طرح و برنامه ورزشی شامل مسابقات، دوره‌های مختلف بازآموزی و آموزشی و اجرای پروژه‌های زیربنایی و ... در هیات‌ها و شهرستان‌های استان انجام شد.
زهره مردانی با اشاره به مسابقات کشورهای اسلامی در ترکیه گفت: از استان اصفهان 11 نفر مربی، بازیکن، داور و سرپرست در این رقابت‌ها شرکت کردند که 6 عنوان قهرمانی و 4 مدال تاریخ ساز کسب نمودند.
مسئول هماهنگی امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان افزود: استان اصفهان سال 1401میزبانی مسابقات آسیایی، تور آسیایی و رقابت‌های بین‌الملی را در رشته‌های مختلف ورزشی برعهده داشت، همچنین 20 تیم بانوان در سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور حضور داشتند که در این بین میزبان 6 رشته ورزشی بودیم و استان اصفهان توانست به مقام نایب قهرمانی کشور دست یابد.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات مینی فوتبال جام پرچم روستائیان استان اصفهان گفت: برای اولین بار این مسابقات بسیار منظم و با حضور 335 تیم برگزار نمودیم که تمام مسابقات به صورت رایگان همراه با اهداء تجهیزات و البسه به شرکت کنندگان انجام شد، در سال 1402 قرار است اصفهان میزبان مسابقات ملی این رشته در دو بخش آقایان و بانوان باشد.
زهره مردانی با اشاره به میزبانی اصفهان از رویدادهای مختلف ورزش بانوان در سطح ملی ، ادامه داد: مسابقات ۱۲ رشته ورزش کارگری و ۶ رشته ورزشی در نظام پرستاری کشور برای نخستین بار و ۱۰ رشته ورزشی در بخش بازنشستگان و ۶ رشته کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان به میزبانی این خطه برگزار شد.
وی با بیان اینکه کمبود اعتبارات، چالشی اصلی در توسعه ورزش بانوان است، خاطرنشان کرد: بر همین اساس برای جذب حامیان مالی با هدف کمک به ورزش بانوان جلساتی برگزار و با فعالان اقتصادی رایزنی شد.
مسئول هماهنگی امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان در پایان گفت: در سال جدید باید در راستای کسب سهمیه و حضور موفق ورزشکاران بانو، در بازی‌های آسیایی هانگژو و المپیک 2024 تلاش افزون نمود که در این بین نقش مسئولین ورزش بانوان بسیار مهم قلمداد می‌شود.
جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز بیان داشت: در کشور ما هم از نظر مبادی فرهنگی، اجتماعی و زیر ساخت‌های فکری و هم از نظر مفاهیم و آموزه‌های اسلامی که حاکم است جایگاه زن یک جایگاه ویژه، مقدس و ارزشمند است.
وی ادامه داد: بانوان ورزشکاران ما در سطح بین المللی افتخارات بسیاری کسب نموده اند و نسبت به کشورهای همسایه و کشورهای غربی جایگاه ویژه‌ای در عرصه ورزش جهان دارند.
جواد محمدی تاکید کرد: یکی از زیباترین، مهیج‌ترین و اثرگذارترین عرصه‌های بین‌المللی، میدان رقابت‌های ورزشی است که بانوان محجبه ایرانی توانسته‌اند با حضور مقتدرانه خود در زمینه‌های مختلف ورزشی پیام اقتدار، استقلال و آزادی زنان مسلمان را به جهانیان عرضه می‌کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در پایان برای همه ورزشکاران ایران به ویژه پسران و دختران اصفهانی آرزوی موفقیت و بهروزی نمود.
گفتنی است کارگاه‌های عفاف، حجاب و تجربه‌گردانی در این نشست برگزار شد.
گزارش و عکس: پژمان سلطانی
 تشریح موفقیت‌های بانوان ورزشکار اصفهانی
 تشریح موفقیت‌های بانوان ورزشکار اصفهانی
 تشریح موفقیت‌های بانوان ورزشکار اصفهانی
 تشریح موفقیت‌های بانوان ورزشکار اصفهانی
 تشریح موفقیت‌های بانوان ورزشکار اصفهانی
 تشریح موفقیت‌های بانوان ورزشکار اصفهانی
 تشریح موفقیت‌های بانوان ورزشکار اصفهانی
 تشریح موفقیت‌های بانوان ورزشکار اصفهانی
 تشریح موفقیت‌های بانوان ورزشکار اصفهانی
 تشریح موفقیت‌های بانوان ورزشکار اصفهانی

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر