» » نعمت الله اکبری: تمرینات تیم های شنا خمینی شهر منظم برگزار می شود

نعمت الله اکبری: تمرینات تیم های شنا خمینی شهر منظم برگزار می شود

0
2291
کد خبر: 123
به گزارش سایت خبری موج ورزش، نعمت الله اکبری نزدیک به 18 سال به جهت عملکرد مطلوب ریاست هیات شنای شهرستان خمینی شهر را برعهده دارد، اکبری از 16 سالگی پای به عرصه ورزش گذاشت و در رشته های بسکتبال، تنیس روی میز، بدمینتون، هندبال و والیبال فعالیت داشته است، 13 سال رئیس هیات هاکی، 8 سال ریاست هیات های بیسبال و سافت بال، راگبی استان اصفهان را عهده دار بوده است، اکبری بنیانگذار رشته های هاکی و والیبال ساحلی در استان اصفهان به حساب می آید. خبرنگار ما جهت پیگیری وضعیت هیات شنای شهرستان خمینی شهر با نعمت الله اکبری گفتگویی داشته که وی نخست پیرامون استخر غدیر خمینی شهر اظهار داشت: این استخر برای تکمیل ساختمان به شهرداری واگذار شده بود که با توجه به برخی مشکلات اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و شورای شهر خمینی شهر بنده را نماینده تام الاختیار قرار داد تا پیگیر تحویل این استخر به اداره کل ورزش و جوانان باشم.
وی ادامه داد: با پیگیری هایی که علیرضا امینآزاده رئیس وقت اداره ورزش و جوانان شهرستان خمینی شهر این استخر تحویل اداره کل ورزش و جوانان گردید که در ردیف پروژه های نیمه تمام قرار گرفت و سال 86 به بهره برداری رسید.
ریاست هیات شنای شهرستان خمینی شهر پیرامون وضعیت شنا در این شهرستان گفت: خدا را شکر شناگران پسر و دختر خمینی شهر در سطح استان و حتی کشور صاحب مقام هستند سال گذشته تیم پسران در لیگ استان به مقام دوم رسیدند و بانوان نیز نتایج خوبی را کسب نمودند که جا دارد از امید و امیرحسین اکبری و الهام پناهی تشکر کنم که مربیان تیم های خمینی شهر می باشد و این را بگویم که تمرینات تیم ها منظم برگزار می شود.
وی ادامه داد: مساحت استخر غدیر 25 در 17.40 سانتیمتر می باشد که به علت نبود امکانات از نظر سخت افزاری قادر به میزبانی مسابقات شنای استانی نمی باشیم که امیدوارم این مشکلات در آینده رفع شود تا میزبان شناگران استان باشیم.
نعمت الله اکبری در پایان ضمن تقدیر از مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان افزود: مبلغ بلیط استخر غدیر تنها 5 هزار تومان می باشد که ما رفاه حال مردم ورزش دوست خمینی شهر را در نظر گرفته ایم.
نعمت الله اکبری: تمرینات تیم های شنا خمینی شهر منظم برگزار می شود




نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر

    پیروزی تیم ملی هندبال جوانان مقابل پرواز هوانیروز اصفهان+تصاویر