» » علی فخاری: سالن شهدای اسفریز 13 آذر افتتاح می شود

علی فخاری: سالن شهدای اسفریز 13 آذر افتتاح می شود

0
2636
کد خبر: 115
به گزارش سایت خبری موج ورزش، علی فخاری جانباز 70 درصدی می باشد که در تکمیل سالن ورزشی شهدای اسفریز شهرستان خمینی شهر تلاش بسیاری انجام داده است، خبرنگار ما با وی مصاحبه ای انجام داده که توجه شما را به این گفتگو جلب مینمائیم:
1) آقای فخاری در چه عملیاتی به درجه رفیع جانبازی نائل شدید؟
به مدت 2 سال در جبهه های حق علیه باطل بودم که در عملیات خیبر قطع نخاع شدم، برای رضای خدا، اسلام، قرآن، ناموس و کشورمان به عنوان بسیجی به مناطق جنگی اعزام شدم، عملیات خیبر آنهایی که اطلاع دارند می دانند که در جزیره مجنون عبور و مرور انجام نمی شد و ما به وسیله هلیکوپتر پشت دشمن پیاده شدیم، کل جزیره را گرفتیم تا اینکه ساعت 11 با شلیک گلوله مستقیم قطع نخاع شدم.
2) همانگونه که شما گفتید جزیره مجنون رفت و آمد سخت بود چگونه شما با اینکه مجروح شده بودید به عقب انتقال یافتید؟
آن موقع که هرکسی شهید یا مجروح می شد نمی توانست به عقب انتقال داده شود از گردان ما تنها هشت نه نفر باقی مانده بودند که این نفرات ایستادگی کردند و دوباره خط را از دشمن پس گرفتند، یک نفر به نام علی جولایی بود که یک دستگاه لودر داشت و بنده را با همان بیل لودر به عقب انتقال دادند که چهار روز بیهوش بودم و وقتی به هوش آمدم در بیمارستان اهواز بودم
3) پیرامون سالن در حال افتتاح شهدای اسفریز توضیحاتی ارایه دهید؟
قبل از اینکه این فعالیت را شروع کنیم بنده در فعالیت های اقتصادی و غیره مشغول بودم، محله اسفریز خمینی شهر محل زادگاه بنده می باشد اما نزدیک به 32 سال است که در این محله زندگی نمی کنم ، با توجه به اینکه این محله بیش از سه هزار نفر جمعیت دارد و فاقد یک سانتی متر فضای ورزشی بود تصمیم گرفتیم که یک سالن ورزشی در این محله احداث کنیم.
4) زمین آن از چه بخشی برای احداث سالن اختصاص یافت؟
این زمین از خانم آغا بیگم فخاری بود که به لطف خدا و همکاری دوستانی چون تقی فخاری توانستیم این زمین را برای کاربری ورزشی در اختیار بگیریم.
5) کلنگ این پروژه چه تاریخی به زمین زده شد؟
در تاریخ 21/9/1394 کلنگ آن به زمین خورده شد ولی یک عده ای روی این زمین ادعای مالکیت داشتند که از طریق دادگاه این زمین توقیف شد و در تاریخ 7/2/1395 رفع توقیف گردید.
6) با این حساب کمتر از هفت ماه این سالن به بهره برداری خواهد رسید؟
این را بگویم که ساخت این سالن در تاریخ 7/7/95 با کار شبانه روزی به پایان رسیده و روز 13 آذرماه 95 به مناسبت روز جهانی معلولین با حضور مسئولین استانی و محلی افتتاح خواهد شد.
7) سالن ورزشی شهدای اسفریز با چه مبلغی تکمیل و از کجا تامین شده است؟
این سالن با اعتباری بالغ بر2 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است که بخشی از این مبلغ توسط خیرین ورزشیار، شهرداری و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان تامین شده است، هرچند بنده در تکمیل این پروژه به دیگران بدهکار هستم، در مجموع پولی که برای احداث این مجموعه به صورت نقدی اهداء شده تنها 130 میلیون تومان است، حتی منزل خود را برای فروش گذاشتم که 100 میلیون به این مجموعه تزریق کنم که متاسفانه منزل به فروش نرفت که از مسئولین می خواهم که بنده را در این امر حمایت کنند تا شرمنده طلبکارها نشوم.
8) از سابقه فعالیت خود در امر خدمات به مردم شهرستان خمینی شهر بگوئید؟
مشارکت در ساخت و بهره برداری مجتمع فرهنگی، آموزشی و ورزشی باقرالعلوم خمینی شهر، موسس قرض الحسنه باقرالعلوم، پیگیری و بهره برداری مجموعه توانبخشی جانبازان، پیگیری جهت راه اندازی سالن ورزشی انقلاب و مناسب سازی برای جانبازان و معلولین، مشارکت در ساخت مجموعه ورزشی ایثار، همکاری جهت تعمیرات سالن ورزشی شهدای خمینی شهر و همکاری با اداره ورزش و جوانان این شهرستان جهت امور زیربنایی.
9) حرف پایانی؟
از دولت می خواهم که بخش خصوصی را حمایت کند چراکه از نظر وقت و هزینه برای دولت بسیار مطلوب می باشد و با توجه به کمبود اعتبارات شاید کلنگ پروژه ای اکنون به زمین زده شود و دو سال دیگر آغاز به کار کنند که این شرایط مناسب نمی باشد اما بخش خصوصی اگر حمایت شود همراه دولت خواهد شد.
علی فخاری: سالن شهدای اسفریز 13 آذر افتتاح می شود
علی فخاری: سالن شهدای اسفریز 13 آذر افتتاح می شود
علی فخاری: سالن شهدای اسفریز 13 آذر افتتاح می شود
علی فخاری: سالن شهدای اسفریز 13 آذر افتتاح می شود
علی فخاری: سالن شهدای اسفریز 13 آذر افتتاح می شود
علی فخاری: سالن شهدای اسفریز 13 آذر افتتاح می شود
علی فخاری: سالن شهدای اسفریز 13 آذر افتتاح می شود
علی فخاری: سالن شهدای اسفریز 13 آذر افتتاح می شود
دسته بندی: خبرها / اخبار ویژه

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر

    پیروزی تیم ملی هندبال جوانان مقابل پرواز هوانیروز اصفهان+تصاویر