» » نیما نکیسا: قرارداد تکنسین فوتبال در ذوب‌آهن 2 ساله شد/مهران حاتمی سرمربی ذوب آهن شد

در مراسم تجلیل از اهالی رسانه عنوان شد؛

نیما نکیسا: قرارداد تکنسین فوتبال در ذوب‌آهن 2 ساله شد/مهران حاتمی سرمربی ذوب آهن شد

0
512
کد خبر: 1354
به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، در آستانه روز خبرنگار دوشنبه شب شانزدهم مردادماه 1402 باشگاه فرهنگی‌ورزشی ذوب‌آهن اصفهان برنامه تجلیل ویژه‌ای برای اصحاب‌رسانه در هتل پیروزی شهر اصفهان برگزار کرد. در حاشیه این مراسم، نیما نکیسا مدیرعامل جدید این باشگاه ضمن تبریک به اهالی رسانه اظهار داشت: قبل از هر چیز از مدیریت کارخانه، هیئت‌مدیره باشگاه و تمام مدیرانی که قبل از بنده برای سربلندی باشگاه ذوب‌آهن همواره تلاش کردند تشکر و قدردانی می‌کنم.
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن خاطر نشان کرد: برخی‌ها نگران بهستند که بنده یک فوتبالی هستم در امور کادرفنی، دخالت داشته باشم اما اصلاً این‌چنین نیست، چراکه ضمن اینکه با توجه به مسائل متعدد در باشگاه و مسئولیت‌های خود، فرصت چنین کاری را هم ندارم و علاوه‌بر آن به توانایی‌های کادرفنی اعتقاد دارم و مطمئنم این کشتی که به آقای ربیعی و همکاران وی سپرده شده به روزهای درخشان نزدیک خواهد شد.
وی محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن را یک تکنسین متبحر خواند و افزود: محمد ربیعی و دستیاران وی دارای شأن و سجایای اخلاقی و دانش‌فنی است؛ برای آن‌ها در فصل پیش‌رو آرزوی موفقیت دارم.
نیما نکیسا با بیان اینکه برای یک‌سال آینده 8 دیدگاه مهم را در نظر گرفته‌ایم؛ خاطر نشان کرد: بازاریابی، شفافیت مالی، مدیریت استراتژیک، اسپانسرینگ، راه‌اندازی سایت مدرن باشگاه برای معرفی محصولات و نام بردن از پیشکسوتان مفاخر ذوب‌آهن، راه‌اندازی سوپراپلیکیشن برای تراکنش‌های بانکی و.. از جمله کارهای پیش‌روی ما است.
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن ادامه داد: در روزهای اخیر متوجه این موضوع شدم که تمرینات تیم پیشکسوتان فوتبال ذوب‌آهن به‌واسطه برخی مشکلات متوقف شده و از همکاران درخواست کردم این مسئله سازماندهی شود تا هرچه سریع‌تر در حد توان‌مان برای خوشحالی پیشکسوتان تلاش کنیم تا همیشه مورد تکریم قرار بگیرند و نفس گرم‌شان در کنار تیم‌ها باشد.
وی در ادامه صحبت‌های خود، با اشاره به اینکه چند خبر خوب برای سربلندی باشگاه برای هواداران دارم؛ گفت: نوسازی و بازسازی ورزشگاه‌ها و اماکنی که در تملک کارخانه و باشگاه است به لطف حراست کارخانه و با موافقت عمرانی بازرگانی اتفاق خواهد افتاد. ورزشگاه ملت، خوابگاه ملت و مجموعه باشگاه نوسازی و زیباسازی خواهد شد.
نیما نکیسا پیرامون تیم بسکتبال ذوب آهن بیان داشت: عقد قرارداد با یکی از بهترین مربیان بسکتبال ایران آقای مهران حاتمی که چندین تجربه قهرمانی در لیگ برتر را دارد یکی از اخبار خوش ما برای هواداران است؛ چرا که نگران وضعیت بسکتبال بودند و خیال می‌کردند نگاه‌مان معطوف به فوتبال باشد اما من در همه رشته‌ها مسئولیت دارم و همیشه حافظ تمام رشته‌ها در دو بخش آقایان و بانوان هستم.
مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن ادامه داد: عقد قرارداد با میترا شعبانیان به‌عنوان سرمربی جدید تیم والیبال بانوان باشگاه نیز صورت گرفت؛ شخصی که رزومه بسیار خوبی دارد و اخلاق‌محور است.
وی با بیان اینکه درخشان‌ترین خبر تمدید قرارداد محمد ربیعی تکنسین فوتبال ذوب‌آهن از یک‌ساله به دو ساله است، تاکید کرد: چشم‌انداز بسیار خوبی داریم و قصد داریم نگاه ویژه‌ای به آکادمی باشگاه به‌وجود بیاید تا توسعه فوتبال پایه با حضور وی صورت بپذیر، دوره دانش‌افزایی برای مربیان آقا و بانو قرار است در 8 ساعت کلاس مستمر انجام بگیرد تا برای آن‌ها مفید واقع شود. همچنین برگزاری کلاس B فوتبال پایه در اصفهان را انجام خواهیم داد.
نیما نکیسا در پایان گفت: امیدوارم جشن قهرمانی بسیاری از تیم‌های ذوب آهن را در کنار برپا کنیم اما لازم است که اتحاد داشتیم و برای در کنار ذوب‌آهن بودیم به خودمان ببالیم.
گزارش پوششی: پژمان سلطانی
نیما نکیسا: قرارداد تکنسین فوتبال در ذوب‌آهن 2 ساله شد/مهران حاتمی سرمربی ذوب آهن شد

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر