» » رسالت مجمع خیران ورزش‌یار افزایش سرانه ورزشی استان اصفهان

در نشست خبری مجمع خیران ورزش‌یار تاکید شد؛

رسالت مجمع خیران ورزش‌یار افزایش سرانه ورزشی استان اصفهان

1
638
کد خبر: 1475
به گزارش پایگاه خبری ذره بین ورزش، نشست خبری اعضای مجمع خیران ورزش‌یار استان اصفهان امروز دوشنبه یکم آبان‌ماه 1402 با حضور رسول کربکندی مدیرعامل مجمع برگزار که از اعضای مجمع نیز حسن اکلیلی، اصغر صفایی، غلامحسین رحمانی و محمدرضا لوافان حضور داشتند.
رسول کربکندی مدیرعامل مجمع خیران ورزش‌یار استان اصفهان اشاره‌ای به تاریخچه تشکیل این مجمع داشت و افزود: نزدیک به یک دهه است که این خیریه راه اندازی شده، مجمع خیران ورزشیار استان اصفهان اولین مجمعی بود (در حیطه ورزش) که در کشور تاسیس گردیده و چندین اماکن ورزشی از صفر و نیمه تمام توسط خیرین به بهره برداری رسیده است.

من هم همیار ورزش هستم / شماره حساب مجمع خیران ورزشیار استان اصفهان 829800188503
رسالت مجمع خیران ورزش‌یار افزایش سرانه ورزشی استان اصفهان
وی با بیان اینکه وظیفه مجمع خیران ورزش‌یار زمینه‌سازی سلامتی برای جوانان است، اظهار داشت: نزدیک به 283 پروژه نیمه‌تمام ورزشی در سطح استان اصفهان بود که با کمک خیرین نزدیک به 120 پروژه تکمیل و در اختیار علاقمندان به ورزش قرار گرفت.
رسول کربکندی پیرامون برگزاری نخستین جشنواره خیران ورزش‌یار گفت: این مراسم ساعت 9:30 صبح روز سه شنبه نهم آبان‌ماه 1402 در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی برگزار خواهد شد تا خیران ورزشی در کنار یکدیگر حضور پیدا کنند و پروژه نیمه‌تمامی را برای تکمیل متقبل شوند.
مدیرعامل مجمع خیران ورزش‌یار استان اصفهان ادامه داد: امیدواریم از طریق آشنایی مردم با این مجمع گام بلندی در راستای احداث اماکن ورزشی برداشته شود؛ با اینکه شروع پروژه با اداره کل ورزش و جوانان است اما کمک در راستای به پایان رساندن آن‌ها بر عهده خیران ورزشی است.
وی با بیان اینکه یک جامعه به ورزش هم نیازمند است، افزود: با توجه به ناهنجاری‌هایی که گاهاً در جامعه وجود دارد احداث اماکن ورزشی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند؛ در جشنواره خیران ورزش‌یار، پروژه‌های انجام شده را معرفی خواهیم کرد و برای طرح‌های باقی مانده خیران را جذب می‌کنیم.
رسول کربکندی تصریح کرد: خوشبختانه مردم ما در انجام کارهای خیر همیشه پیش قدم بوده اند و تاکنون اصفهان در این زمینه حرف اول در کشور را می زند، اکثر مردم ما کار خیر و فعالیت خیران را در حوزه مدرسه‌سازی و درمان می‌دانند، بنابراین اگر بتوانیم ارتباط دوسویه خوبی با رسانه‌ها به منظور انعکاس فعالیت‌های مجمع خیران ورزش‌یار داشته باشیم می توانیم گام‌های مثبتی در تکمیل پروژه‌های باقی مانده برداریم.
در ادامه حسن اکلیلی عضو هیئت مدیره مجمع در خصوص فعالیت خیران ورزشی اظهار کرد: اینجا یک پایگاه مردمی است؛ جامعه ما امروزه بیش از هر زمانی به فعالیت در زمینه ورزش نیازمند است؛ در اصفهان ۱۰۰۰ خیریه وجود دارد که برخی از آن‌ها جهانی هستند و تمامی این خیریه‌ها به صورت فعال کار می‌کنند؛ اگر آن‌ها نبودند در بخش‌های مختلف مشکلات فراوانی داشتیم؛ در اصفهان حتی خیر دانشگاه ساز داریم و این بار تصمیم گرفته‌ایم اتاق فکری در بخش ورزش تشکیل دهیم.

من هم همیار ورزش هستم / شماره حساب مجمع خیران ورزشیار استان اصفهان 829800188503
رسالت مجمع خیران ورزش‌یار افزایش سرانه ورزشی استان اصفهان
وی افزود: اگر زندان‌ها پر است چون اماکن ورزشی در حد نیاز نداشته‌ایم و تمامی بزه‌کاری‌ها سرچشمه از این می‌گیرد که وقت زنده جوانان هدر می‌رود، اگر دقت کنید خانواده‌هایی که درگیر ورزش هستند با وجود مشکلات زندگی بهتری دارند.
اکلیلی با اشاره به برگزاری جشنواره خیران ورزشی تصریح کرد: بی‌شک این جشنواره به یکی از بزرگترین جشنواره‌های کشور تبدیل خواهد شد چراکه قصد داریم مردمی باشد و این ابتدای مسیر ما است.
وی گفت: چند پروژه داریم که باید سریعاً به اتمام برسد و آغاز برخی پروژه‌ها را باید کلید بزنیم؛ مقوله ورزش باید در میان مردم گسترش پیدا کند؛ امیدوارم این فرصت را در اختیار کودکان قرار دهیم تا خود را شکوفا کنند، با شعار مردم برای مردم کار خود را پیش خواهیم برد.
محمدرضا لوافان نیز گفت: احداث تعداد بسیاری از پروژه‌های ورزشی بر عهده خیران ورزشی بوده است و گاهاً صفر تا صد برخی پروژه‌ها را نیز بر عهده گرفته‌اند.
وی افزود: امور ورزشی گاهاً مهم‌تر از سایر زمینه‌ها است چراکه تنها راه نجات جوانان افزایش سرانه ورزشی است و احداث پروژه‌های ورزشی از لازمه‌های آن خواهد بود.
لوافان با اشاره به همکاری اداره کل ورزش و جوانان تصریح کرد: مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان تلاش خود را به کار گرفته است و امیدوارم سایر بخش‌های دولتی بپذیرند که مجمع خیران برای کمک به دولت است و آن‌ها نیز می‌توانند نقش مؤثری داشته باشند.
گزارش: پژمان سلطانی
رسالت مجمع خیران ورزش‌یار افزایش سرانه ورزشی استان اصفهان

نظرات

User Avatar
  • Raquel
  • در تاریخ : 8 آبان 1402 14:22
I am regtular reader, how are yyou everybody? This article posted aat thyis
webb page is truly fastidious.

my site; 1009
[reply]پاسخ[/reply]
  • 0
[rating-type-4]
  • {dislikes}
  • {likes}
[/rating-type-4]

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر