» » نگرانی و ترس هواداران تیم العین امارات

نگرانی و ترس هواداران تیم العین امارات

0
1503
کد خبر: 148
به گزارش سایت خبری موج ورزش، پایگاه اطلاع رسانی الکره با انتشار گزارشی از وضعیت تیم فوتبال العین، نوشت: چهار دلیل موجب نگرانی دوستداران و تماشاگران این تیم اماراتی در لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا شده است.
هواداران تیم العین امارات در دور جدید لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا نسبت به وضعیت این تیم ابراز نگرانی و ترس می کنند و به کسب نتایج خوب توسط این تیم امیدوار نیستند.
تیم فوتبال العین گرچه توانسته در فصل گذشته لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا با کسب نتیجه مساوی یک بر یک در دیدار رفت و شکست 2 بر یک مقابل چونبوک کره جنوبی در سئول، عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کند اما امسال عملکرد این تیم نگران کننده است.
چهار عامل موجب شده تا هواداران این تیم اماراتی نسبت به کسب نتایج این تیم در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا امیدوار نباشند.
1- نتایج این تیم در لیگ امارات:
بررسی نتایج و عملکرد تیم العین در لیگ امارات نشان می دهد که این تیم دور از انتظار ظاهر شده و برای کسب عنوان قهرمانی در شرایط سختی قرار گرفته و امتیازهای زیادی را از دست داده است.
این تیم با از دست دادن امتیازهای زیاد در لیگ امارات از قهرمانی دور شده و از ' الجزیره ' تیم صدرنشین، 10 امتیاز فاصله دارد.
2- ضعف در خط حمله:
قدرت تهاجمی تیم العین امارات به رغم قرار داد با ' ناصر الشمرانی' بازیکن عربستانی و استفاده از وی در خط حمله، همچنان ضعیف است و این بازیکن تاکنون نتوانسته انتظارات طرفداران این تیم را برآورده کند.
الشمرانی در لیگ امارات نتوانسته است گلی را در جریان بازی به ثمر برساند و تاکنون تنها 2 بار از روی نقطه پنالتی مقابل ' الشباب ' گلزنی کرده است.
این موضوع موجب شده تا تماشاگران العین به قدرت خط حمله این تیم امیدوار نباشند.
3- ضعف نیمکت فنی:
ضعف در کادر فنی تیم از دیگر مواردی است که هواداران تیم العین امارات را برای فصل جدید لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا نگران کرده است.
به نوشته الکره، عملکرد ' زوران مامیچ ' سرمربی کروات در تیم العین موفقیت آمیز نیست و این مربی که جایگزین ' زلاتکو دالیچ ' هموطن خود شده نتوانسته است تماشاگران را برای بهبود شرایط این تیم بزرگ اماراتی راضی و اقناع کند.
با شروع فعالیت این مربی ، هواداران تیم العین امارات انتظار داشتند تیم مورد علاقه شان در لیگ امارات و لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی به دست آورد.
عملکرد العین با هدایت مامیچ موجب شده تا العین قهرمانی لیگ امارات که انتظار هواداران این تیم بود را از دست بدهد در حالیکه هواداران العین پس از حذف از جام حذفی ( محترفین ) و وداع با جام ' رئیس دولت ' به قهرمانی در لیگ امارات خوشبین بودند.
4- قدرت حریفان آسیایی:
قدرت بالای حریفان آسیایی تیم العین از دیگر عواملی است که موجب شده تا هواداران این تیم امیدی به کسب نتایج خوب در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا نداشته باشند.
الکره اضافه کرد: قرعه به دست آمده در لیگ قهرمانان آسیا به تیم العین ترحم نخواهد کرد زیرا این تیم با الاهلی عربستان سعودی که یکی از تیم های مدعی لیگ قهرمانان است و بنیادکار ازبکستان که همواره در دور مقدماتی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی به دست آورده و از قدرت های فوتبال ازبکستان هست همچنین تیم ذوب آهن ایران که از تماشاگران زیادی در کشورش برخوردار است و حضور پرتعداد آنها بر هر یک از رقیبان آسیایی ذوب آهن تاثیر منفی می گذارد، همگروه شده است.تیم فوتبال العین امارات عربی متحده عصر سه شنبه در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا در شهر العین میزبان تیم ذوب آهن اصفهان است.
ترجمه و انتشار: اصغر دواتگر از ایرنا
دسته بندی: خبرها / اخبار ویژه

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر