» » همایش دوچرخه‌سواری به مناسب هفته بسیج

در شهرستان جرقویه برگزار شد؛

همایش دوچرخه‌سواری به مناسب هفته بسیج

0
300
کد خبر: 1565
به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، همایش دوچرخه‌سواری به نام شهدای شهرستان جرقویه روز پنجشنبه دوم آذرماه بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج با همکاری هیات ورزش‌های همگانی، ناحیه مقاومت بسیج و حوزه امام سجاد (ع) در شهر نیک‌آباد برگزار شد.
دوچرخه‌سواران حرکت خود را از بوستان شهدای گمنام شهر نیک‌آباد شروع و به سمت گلزار شهدا آغاز کردند، در این همایش بیش از ۸۰ نفر رکاب‌زن حضور داشتند که در پایان دوچرخه‌سواران به همراه مسئولین در راستای تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای گمنام، امام شهدا و عطرافشانی قبور مطهر شهدا شرکت نمودند.
حبیب الله شفیعی رئیس هیات ورزش‌های همگانی شهرستان جرقویه با اشاره به اهمیت سلامت عمومی و توسعه ورزش همگانی در بین مردم اظهار داشت: بی توجهی به سلامت مردم و خصوصا جوانان در بحث ورزش سبب خواهد شد دچار افسردگی و سستی شوند، ورزش همگانی و تحرکات بدنی یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر سلامت جامعه است.
وی ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری و ایجاد رغبت جوانان در ورزش همگانی را یکی از اهداف این همایش دانست و در پایان گفت: این همایش با یاد رکاب‌زنان شهدای گمنام و روز ۵ آذر سالگرد بسیج مستضعفین برگزار و به تعداد ۵ نفر هدایای نفیسی به قید قرعه‌كشي اهدا گردید.
همایش دوچرخه‌سواری به مناسب هفته بسیج

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    برپایی کمپ تمرینی استعدادهای برتر تنیس استان اصفهان

    مدال نقره بر گردن فرنگی‌کاران سپاهانی

    برگزاری جشنواره مینی هندبال در استان اصفهان+تصاویر

    انتخاب علیزاده به عنوان رئیس هیات کاراته استان اصفهان+گزارش تصویری

    گزارش تصویری مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال استان اصفهان

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر