» » برگزاری مجمع انتخاباتی چند هیات ورزشی در بهمن ماه

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خبر داد:

برگزاری مجمع انتخاباتی چند هیات ورزشی در بهمن ماه

0
318
کد خبر: 1694
به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، احمد مرادی‌هرندی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان استان با اعلام این خبر افزود: در ماه‌های اخیر و با پیگیری‌های انجام شده توسط اداره کل ورزش و جوانان و همکاری فدراسیون‌های ورزشی، شرایط ثبت نام، تایید صلاحیت و صدور مجوز برگزاری مجامع انتخاباتی تعدادی از هیات‌های ورزشی فراهم شده است که در بهمن و اسفند ماه سال جاری این مجامع برگزار می شود.
وی افزود: مجمع انتخاباتی هیات ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی که از دیرباز با نام مولای متقیان اجین بوده است، روز چهارشنبه ۴ بهمن ماه و در آستانه سالروز میلاد با سعادت حضرت علی(ع) برگزار خواهد شد. همچنین روز یکشنبه ۸ بهمن مجمع انتخاباتی هیات ووشو استان در کوتاه ترین زمان ممکن بعد از تعیین سرپرست برگزار می‌گردد.
مرادی در پایان خاطرنشان کرد: تعیین تکلیف هیات‌های ورزشی و برگزاری مجامع انتخاباتی از اولویت های اداره کل ورزش و جوانان استان بوده و در ۲۰ ماه گذشته ۲۰ مجمع انتخاباتی برگزار شده است. تا پایان سال جاری نیز هیات های ورزشی نظیر والیبال، اسکی، ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی، شاهد برگزاری مجمع انتخاباتی خود خواهند بود. مجمع انتخاباتی هیات ورزش کارگری و تکواندو نیز به زودی برگزار خواهد شد.
برگزاری مجمع انتخاباتی چند هیات ورزشی در بهمن ماه

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    برپایی کمپ تمرینی استعدادهای برتر تنیس استان اصفهان

    مدال نقره بر گردن فرنگی‌کاران سپاهانی

    برگزاری جشنواره مینی هندبال در استان اصفهان+تصاویر

    انتخاب علیزاده به عنوان رئیس هیات کاراته استان اصفهان+گزارش تصویری

    گزارش تصویری مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال استان اصفهان

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر