» » عدالت در داخل خانواده ورزش یک رکن اساسی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان:

عدالت در داخل خانواده ورزش یک رکن اساسی است

0
164
کد خبر: 1928
به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در مراسم تکریم جواد محمدی مدیر کل سابق اداره کل ورزش و جوانان و معارفه سید مهدی صدری سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ضمن تسلیت بابت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان با اشاره به حضور معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: یکی از اصلی‌ترین امور وزارت ورزش، ورزش بانوان است که کمی در این مورد غفلت شده است و باید در امور بانوان و جوانان به خوبی کار شود.
جان‌نثاری تصریح کرد: چیزی که در ورزش استان باید خیلی کار کنیم، مسئله عدالت در حوزه ورزش و امور جوانان است، در مدت حضور جواد محمدی کارهای خوبی انجام گرفت اما کارهای زمین مانده نیز زیاد است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: نگاه، توجه و فراهم کردن امکانات برای همه هیأت‌های ورزشی باید با عدالت باشد، عدالت در داخل خانواده ورزش یک رکن اساسی است؛ همه رشته‌های ورزشی عزیز هستند و باید جایگاه خودشان را داشته باشند زیرا همه هدف ارتقا سلامت جامعه و کمک به تعالی جامعه را دارند.
وی همچنین بیان داشت: عدالت تساوی نیست و عدالت است، هرچیزی باید سر جای خودش باشد، عدالت جنسیتی در ورزش باید مورد توجه قرار گیرد؛ در دولت شهید آیت‌الله رئیسی تحول‌گرایی داشته‌ایم و در ورزش نیز این اتفاق بیفتد.
جان‌نثاری یادآور شد: ستاد ساماندهی جوانان باید با حضور جوانان باشد تا خود جوان بگوید مسئله اصلی آن‌ها چیست، افراد مسن نمی‌توانند در مورد جوانان صحبت و تصمیم‌گیری کنند بلکه باید در حضور جوانان و با بررسی نظرات آن‌ها تصمیم‌گیری کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان افزود: در حوزه ورزش باید از نظر پیش‌کسوتان استفاده شود تا معرفت و اخلاق به نابودی کشیده نشود؛ حوزه ورزش نیاز به نشاط دارد اما قرار است در کنار ورزش، انسانیت و معرف را به افراد یاد دهیم و باید به پیش‌کسوتان رشته‌های ورزشی اهمیت دهیم.
وی عنوان داشت: باید به همه ورزشکاران در سراسر استان اصفهان نگاه کرد و امکانات فراهم شود تا استعدادها دیده شود؛ نگاه به ورزش باید با تکیه بر ورزشکار و هیأت محور باشد، در ورزش قهرمانی هزینه زیادی می‌شود اما بدنه ورزش تکانی نمی‌خورد.
جان‌نثاری در پایان گفت: از زحمات جواد محمدی تشکر می‌کنم که تلاش کرد، وقت گذاشت و مشفقانه مسائل را پیگیری کرد و برای ورزش و جوانان استان دلسوزی کرد؛ مهدی صدری نیز انقلابی و خوش فکر است و امیدواریم با کمک همه، وی بتواند وظایف خود را به صورت شایسته انجام دهد و سطح ورزش استان اصفهان ارتقا پیدا کند.
ورزش اصفهان پتانسیل بسیار بالایی دارد، باید همت بلند‌تری داشته باشیم چراکه سطح ورزشکاران استان خیلی بالا است، باید راه را برای ورزشکاران باز کنیم تا سطح سلامت جامعه افزایش پیدا کند.
عدالت در داخل خانواده ورزش یک رکن اساسی است

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    برپایی کمپ تمرینی استعدادهای برتر تنیس استان اصفهان

    مدال نقره بر گردن فرنگی‌کاران سپاهانی

    برگزاری جشنواره مینی هندبال در استان اصفهان+تصاویر

    انتخاب علیزاده به عنوان رئیس هیات کاراته استان اصفهان+گزارش تصویری

    گزارش تصویری مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال استان اصفهان

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر