» » نخبه‌پروری از شاخص‌های مهم استان اصفهان است

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان:

نخبه‌پروری از شاخص‌های مهم استان اصفهان است

0
139
کد خبر: 1929
به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه امروز سخت‌ترین ماموریت کاری من با توجه به فقدان رئیس جمهور است گفت:نخبه‌پروری از شاخص‌های مهم استان اصفهان است و این موضوع کار دولت را در استان اصفهان راحت می‌کند. از جمع ۳۶ سفر من در جایگاه معاونت توسعه ورزش بانوان این یکی از سخت‌ترین سفر کاری من است.
وی ضمن تسلیت شهادت حضرت آیت الله رییسی خاطر نشان کرد: آیت الله رئیسی معتقد بودند مشکلات و اختلاف نظرها باید در شبکه دولت حل شود و مديران دولت گره‌گشایی کنند.
کاظمی پور افزود: رییس جمهور شهید حتما در هر سفر استانی نشستی با جوانان و نخبگان داشتند و نتیجه این نشست ها ریل‌گذاری هایی لست که به اندازه ۲ دوره ۴ ساله در این ۳ سال انجام شد و ما شاهد ثمرات آن هستیم و خواهیم بود.
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت خاطر نشان کرد: در استانی هستیم که بخش اعظم صندلی‌های اجرایی و مدیریت کشور را در اختیار دارد. نخبه‌پروری از شاخص‌های مهم این استان است. و این امر کار دولت را در استان اصفهان راحت می‌کند.
وی در خصوص معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان یادآور شد: این معاونت نه به لحاظ تفکیک جنسیتی بلکه به واسطه تفکیک ماموریتی اختصاصی برای بانوان تشکیل شده است.دغدغه‌مندی جامعه برای سلامت و بهره‌مندی از امکانات به شکل عدالت‌محور از نگاه‌های ویژه این معاونت است.
کاظمی پور به مهمترین برنامه های وزارت اشاره کرد و افزود: دو برنامه اصلی وزارت ورزش و جوانان در دولت سیزدهم برنامه آمایش سرزمینی و برنامه ملی پیشرفت ورزش است که خوشبختانه فازهای اول و دوم این پروژه انجام شده
است و امیدوارم مدیر کل جدید ادامه دهنده این راه در اصفهان درخور شان این استان باشند.
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت تاکید کرد: نباید سلیقه ای قدم برداشت، اگر بخواهیم وضعیت ورزش کشور ارتقا یابد، نباید به صورت جزیره‌ای عمل کرد بلکه باید با خط مشی و سیاست‌گذاری واحد انجام شود. اجرایی شدن طرح آمایش منوط به پای کار بودن مدیران کل ورزش و جوانان کشور است.
وی به رتبه برتر ورزش بانوان استان اصفهان اشاره کرد و افزود: با برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ورزش بانوان در سال ۱۴۰۱، توانست به عنوان بهترین عملکرد در حوزه ورزش بانوان بدرخشد.
کاظمی پور از زحمات مدیر کل سابق ورزش و جوانان استان اصفهان قدردانی و برای سرپرست جدید این اداره آرزوی موفقیت کرد.
نخبه‌پروری از شاخص‌های مهم استان اصفهان است

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    برپایی کمپ تمرینی استعدادهای برتر تنیس استان اصفهان

    مدال نقره بر گردن فرنگی‌کاران سپاهانی

    برگزاری جشنواره مینی هندبال در استان اصفهان+تصاویر

    انتخاب علیزاده به عنوان رئیس هیات کاراته استان اصفهان+گزارش تصویری

    گزارش تصویری مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال استان اصفهان

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر