» » طباطبایی: روابط بین الملل فدراسیون اسکیت اهمال کاری کرده است

طباطبایی: روابط بین الملل فدراسیون اسکیت اهمال کاری کرده است

0
1599
کد خبر: 520
به گزارش سایت موج ورزش، قرار است تیم ملی اسکیت فری استایل با ترکیب هشت بازیکن در بخش دختران و پسران تا 12 تیرماه عازم مسابقات جهانی هلند 2018 شود که 6 نفر از این افراد اسکیت سواران نجف آبادی هستند.
لعیا عربی، رومینا سالک، مینا عابدینی، ترانه احمدی، علی شجاعی و رضا لسانی اعضای نجف آبادی تیم ملی اسکیت فری استایل هستند و مربیگری تیم ملی را نیز احسان حبیب آبادی مربی این شهرستان برعهده دارد. اما در حالی که این رقابت ها در بخش فری استایل از 14 تیرماه آغاز به کار می کند و تیم ملی باید 12 تیرماه عازم هلند شود سفارت این کشور از صدور ویزای سه نفر از اعضای این تیم سر باز زده است.
لعیا عربی، مینا عابدینی و علی شجاعی افرادی هستند که سفارت هلند برای آن ها ویزا صادر نکرده است. لعیا عربی نایب قهرمان مسابقات جهانی 2017 چین، اولین بانوی اسکیت سوار ایرانی مدال آور مسابقات جهانی و دارای پنج اعزام به مسابقات برون مرزی در 2 سال گذشته است. علی شجاعی نیز در رقابت های انتخابی تیم ملی رکورد جهان در اسکیت فری استایل را شکست و آن را دو صدم ثانیه کاهش داد. مینا عابدینی نیز در رده چهارم آسیایی قرار دارد.
به همین منظور با سید محمد طباطبائی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نجف آباد تماس گرفتیم که وی ضعف فدراسیون را در عدم صدور روادید عنوان نمود و اظهار داشت: امسال علی رغم تلاش های مجدانه ورزشکاران و مربی آنها برای رسیدن به رکورد مدنظر و همچنین در اختیار گذاشتن تمام امکانات همچون سالن و ... متاسفانه چند روز پیش متوجه شدیم که سه نفر از ورزشکاران نجف آبادی به علت ضعف کمیته روابط بین الملل فدراسیون اسکیت نمی توانند در مسابقات جهانی هلند حضور داشته باشند.
طباطبایی ادامه داد: واقعا جای تاسف دارد، مشکل ویزای این سه ورزشکار را با مکاتبه می توانستند رفع کنند ولی متاسفانه کمیته روابط بین الملل فدراسیون اسکیت اهمال کاری کرده و نتوانسته جواب مکاتبات سفارت هلند را در راستای اخذ ویزا بدهد، به عقیده بنده اینگونه ضعف ها باعث بی انگیزگی و بی اعتمادی بین ورزشکاران خواهد شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نجف آباد تصریح کرد: امیدواریم که این مشکلات از طریق وزارت ورزش و جوانان، امور مشترک فدراسیون ها و حتی شورای برون مرزی پیگیری شود تا حقی از قهرمانی تضییع نشود.
وی تاکید کرد: سئوال بنده از مسئولین فدراسیون اسکیت این است که چرا روادید اشخاصی که حضورشان در هلند الزامی نیست مشکلی ندارد که می توان به پسر نایب رئیس فدراسیون اشاره کرد که وی اکنون نیز در هلند به سر می برد ولی متاسفانه لعیا عربی، علی شجاعی و مینا عابدینی به دلیل اهمال کاری روابط بین الملل فدراسیون نمی توانند در این رقابت ها برای ایران افتخارآفرینی کنند.
طباطبایی به پیگیری اداره ورزش و جوانان شهرستان نجف آباد اشاره کرد و اظهار داشت: ما از طریق ابوترابی نماینده مجلس و نماینده پارلمانی وزارت امورخارجه پیگیری کردیم که متاسفانه به علت عدم رسیدگی به موقع فدراسیون این عزیزان هم نتوانستند کاری انجام دهند.
وی ادامه داد: امیدوارم مسئولین کسانی را در راس کمیته روابط بین الملل فدراسیون ها قرار دهند که توانایی مکاتبه، توانایی مراوده و توانایی پیگیری امور را داشته باشند تا حق ورزشکاران و مربیان تضییع نشود.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نجف آباد در پایان برای تیم ملی در مسابقات جهانی هلند به ویژه رضا لسانی، ترانه احمدی و رومینا سالک آرزوی موفقیت کرد.
طباطبایی: روابط بین الملل فدراسیون اسکیت اهمال کاری کرده است

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر