» » سمانه ناظری: وسایل اسکیت هاکی بسیار گران می باشد

سمانه ناظری: وسایل اسکیت هاکی بسیار گران می باشد

0
2133
کد خبر: 278
به گزارش سایت موج ورزش، اولین هفته مسابقات اسکیت هاکی بانوان باشگاه های کشور هفته گذشته به میزبانی سالن انقلاب شهرستان خمینی شهر برگزار شد که تیم ام.آر شهر ری با 5 گل مغلوب آکادمی انقلاب تهران شد و اتحاد اصفهان با یک گل از سد جوانان انقلاب تهران گذشت و ریف اصفهان با حساب چهار بر یک سایمان تبریز را شکست داد، تیم آکادمی انقلاب تهران از ملی پوشان خوبی بهره می برد و یکی از این ملی پوشان سمانه ناظری گلر اصفهانی این تیم می باشد، ناظری 22 ساله در هفته نخست با واکنش های زیبا مانع از گلزنی بازیکنان شهر ری شد. خبرنگار ما با سمانه ناظری ورزشکار خمینی شهری مصاحبه ایی انجام داده که توجه شما را به این گفتگو جلب می نمائیم:
1) خودتان را بیشتر برای خوانندگان معرفی کنید؟
سمانه ناظری متولد 1374 هستم، دانشجوی رشته عکاسی که از 10 سالگی برای تفریح رشته اسکیت را آغاز نمودم و پس از آن روی به اسکیت هاکی آوردم.
2) چه عاملی باعث شد از اسکیت به اسکیت هاکی روی بیاورید؟
در مسابقات اسکیت استانی و کشوری عناوین مختلفی را به همراه تیم خمینی شهر به دست آوردم، تا اینکه نگار همایونی مربی استان اصفهان به خمینی شهر آمد و از من خواست تیم اسکیت هاکی این شهرستان را راه اندازی کنم و مرا به تیم استان اصفهان برد و پس از یک ماه تشخیص داد که درون دروازه بایستم.
3) در چه تیم های باشگاهی سابقه بازی کردن دارید؟
از ابتدا در تیم مهرآریای خمینی شهر بودم که این تیم تنها یکسال در مسابقات کشوری حضور داشت که پس از آن به سپاهان اصفهان نقل مکان کردم که با سپاهان عناوین و نتایج خوبی را کسب نمودیم، سال گذشته هم از دروازه تیم ام.آر شهر ری حفاظت کردم و اکنون هم در تیم آکادمی انقلاب تهران بازی می کنم.
4) از افتخارات بین المللی خودتان بگوئید؟
در سال 1391 در مسابقات آسیایی به میزبانی کشور چین مقام سوم را به دست آوردیم، سال 1393 باز هم در چین به مقام چهارمی بسنده کردیم، چین در سال 1395 باز هم میزبان بود و ما مقام سومی سال 91 را تکرار نمودیم، خردادماه سال 1395 به ایتالیا جهت حضور در مسابقات جهانی اعزام شدیم که بنده تنها ملی پوش استان اصفهان بودم و به دلیل فاصله زیاد ایران با اکثر تیم ها در این رقابت ها مقامی به دست نیاوردیم، تیم های کانادا، فرانسه و آمریکا در این رقابت ها خیلی خوب بودند.
5) قطب اصلی اسکیت هاکی بانوان کشور کجاست؟
به دلیل امکانات و شرایطی اعم از مربیان برتر، سالن و ... که در تهران می باشد این استان به ویژه باشگاه انقلاب حرف های زیادی برای گفتن داشته و دارد، اما زمانیکه من در تیم سپاهان بودم در بازی مقابل نماینده های تهران موفق بودیم.
6) آیا هزینه های لوازم رشته اسکیت هاکی ارزان می باشد؟
از لحاظ هزینه باید بگویم گرانترین وسایل را ما می خریم و متاسفانه اسپانسری هم نداریم که آن ها را برایمان تامین کند و هیات ها تنها با توجه به وسع شان سالن برای تمرین مهیا می کنند.
7) یک روزی فکر می کردید گلر تیم ملی اسکیت هاکی ایران شوید؟
از وقتیکه روی به اسکیت هاکی آوردم خیلی مایل بودم گل بزنم، قبل از این رشته من ورزش های ژیمناستیک و دوومیدانی را تجربه کرده بودم و بخاطر سرعت و عکس العمل های سریع، نگار همایونی ازم خواست درون دروازه بایستم و اکنون خیلی خوشحالم، چراکه در اکثر ادوار مسابقات کشوری عنوان بهترین گلر را از آن خود نمودم.
8) هیات اسکیت استان اصفهان و فدراسیون را چگونه ارزیابی می کنید؟
هیات استان اصفهان تا جائیکه توانسته حمایت کرده و سالن در اختیار ما گذاشته است، ولی این را بگویم تعداد ملی پوشان اصفهانی در این رشته کم می باشد و هیات بهتر از این ها می تواند حامی ملی پوشانش باشد، فدراسیون حمایت بهتری نسبت به هیات اسکیت استان داشته و کمک بسزایی در اعزام تیم ملی بانوان به مسابقات برون مرزی داشته است.
9) جدا از سئوالات ورزشی شما گفتید که در دانشگاه، رشته ات عکاسی می باشد، چه عاملی باعث شد که یک ورزشکار حرفه ایی بجای تحصیل در رشته تربیت بدنی، هنر عکاسی را دنبال می کند؟
بنده دیپلم گرافیک دارم و عکاسی را بسیار دوست داشتم و دارم، پس اخذ دیپلم همه می گفتند در دانشگاه رشته تربیت بدنی را ادامه بدهم و در کنارش عکاسی کنم، اما خودم مایل بودم که مدرک کارشناسی عکاسی را بگیرم و تصمیم گرفتم که یک ورزشکار عکاس باشم.
10) آرزوی ورزشی سمانه ناظری چیست؟
از این سطحی که هستم فراتر بروم و همچون بازیکنانی شاخص مسابقات جهانی شوم و برای استان و کشورم افتخارآفرین باشم.
سمانه ناظری: وسایل اسکیت هاکی بسیار گران می باشد
سمانه ناظری: وسایل اسکیت هاکی بسیار گران می باشد
سمانه ناظری: وسایل اسکیت هاکی بسیار گران می باشد
سمانه ناظری: وسایل اسکیت هاکی بسیار گران می باشد
سمانه ناظری: وسایل اسکیت هاکی بسیار گران می باشد

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر