» » پایان مسابقات تنیس ITFJuniors2019

پایان مسابقات تنیس ITFJuniors2019

0
1586
کد خبر: 678
به گزارش سایت موج ورزش، مسابقات بین المللی تنیس ITFJuniors2019 که به میزبانی هیات تنیس استان اصفهان در باشگاه تنیس آپادانا از روز شنبه 31 فروردین مصادف با 20 April در جدول مقدماتی کار خود را آغاز کرد و از روز دوشنبه 2 اردیبهشت مصادف با 22 April وارد جدول اصلی رقابتها شد که نهایتا امروز شنبه 7 اردیبهشت 1398 مصادف با 27 April 2019 کار خود را در این دوره به پایان رساند.
در بخش انفرادی دختران که با حضور تنیسورهای از کشورهای ایران ، روسیه ، ترکیه ، اکراین ، زیمبابوه و هند برگزار شد « سابینا زینولوا » از اکراین مقام اول را کسب کرد و« مهتا خانلو » از ایران نائب قهرمان شد.
در بخش دو نفره دختران نیز که با حضور تنیسورهای از کشورهای ایران ، روسیه ، ترکیه ، اکراین ، زیمبابوه و هند برگزار شد و تیم مشترک ترکیه و اکراین مقام اول را کسب کردند و مهتا خانلو از ایران و تنیسوری از روسیه نائب قهرمان شدند.
در بخش پسران نیز در رقابتهای دو نفره که با حضور تنیسورهای از کشورهای ایران ، هند ، ترکیه، چک ، یونان ، بلاروس، تونس ، آلمان و روسیه برگزار شد تیم مشترک جمهوری چک مقام اول را کسب کردند و تیم تنیس ترکیه نائب قهرمان شد.
در بخش پایانی این رقابتها یعنی در فینال رقابتهای تک نفره پسران که با حضور فرشاد صفتی نماینده فدراسیون، دکتر فرهاد رحیمی رئیس هیات تنیس استان اصفهان، فرشید زیدی مدیر مسابقات و مسیح صلاح سرداور در روز شنبه 7 اردیبهشت 1398 مصادف با 27 April برگزار شد، Onderej horak از جمهوری چک به مقام قهرمانی مسابقات بین المللی ITFJuniors2019 دست پیدا کرد و و artur kukasian از روسیه مقام نائب قهرمانی را از آن خود کرد.
این دوره از مسابقات با سرداوری مسیح صلاح داور بین المللی نشان سفید کشورمان برگزار شد و فرشید زیدی مدیریت این رویدادها را بر عهده داشت .
این مسابقات با عنوان جام ولایت به میزبانی هیات تنیس استان اصفهان در باشگاه تنیس آپادانا با حضور 80 تنیسور خارجی و داخلی در دور رده دختران و پسران زیر 18 سال با حضور بیش از 10 کشور خارجی برگزار شد.
پایان مسابقات تنیس ITFJuniors2019
پایان مسابقات تنیس ITFJuniors2019
پایان مسابقات تنیس ITFJuniors2019
پایان مسابقات تنیس ITFJuniors2019
پایان مسابقات تنیس ITFJuniors2019
پایان مسابقات تنیس ITFJuniors2019
پایان مسابقات تنیس ITFJuniors2019
پایان مسابقات تنیس ITFJuniors2019
پایان مسابقات تنیس ITFJuniors2019

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر