» » آقای فتحی لطفا از استقلال برو!

آقای فتحی لطفا از استقلال برو!

0
1285
کد خبر: 693
به گزارش سایت موج ورزش، واقعا در باشگاه استقلال تهران چه می گذرد، تصور می شود امیرحسین فتحی هنوز درک نکرده که مدیریت یکی از باشگاه های پرطرفدار آسیا را برعهده دارد چراکه این باشگاه روزهای عجیب و تلخی را پشت سر می گذارد. باشگاه استقلال اواخر فصل گذشته با شفر قطع همکاری کرده است و اکنون پس از گذشت بیش از یک ماه هنوز سرمربی این تیم تعیین نشده است، در صورتیکه دیگر تیم های لیگ برتری همچون پرسپولیس، سپاهان و ذوب آهن اصفهان، فولاد خوزستان و ... سرمربی آنها مشخص شده است و در پنجره نقل و انتقالات طبق تفکرات کادرفنی بازیکن جذب می کنند.
در این بین بازیکنان مهم استقلال تهران نیز در حال جدایی هستند. صیادمنش که به فنرباغچه رفت، منشا ایران را ترک کرد، وضعیت پژمان منتظری، وریا غفوری، مهدی رحمتی و حسین حسینی مشخص نیست. نورافکن نمی تواند بماند و پاتوسی نیز تیم خداحافظی کرد تا یک شاهکار کامل را از سوی مدیران استقلال شاهد باشیم.
آقای فتحی، آقای شفر نباید برکنار می شد، شما باید استعفاء خود را تقدیم هیئت مدیره باشگاه می کردید، هرچند اعضای هیئت مدیره استقلال گلی به سر این باشگاه نزدند و هرسال شاهد اتفاقات تلخی در این باشگاه بزرگ می باشیم. در این روزها که آبی پوشان پایتخت با حواشی گوناگونی دست و پنجه نرم می کنند، در این بین سایر تیم‌ها به صورت مستقیم مذاکرات خود را با گزینه های مدنظرشان صورت دادند و احتمالا زمانی که استقلال وارد نقل و انتقالات شود دیگر بازیکن خوبی نمی ماند تا قصه سال پیش تکرار شود!
متاسفانه مدیران استقلال همه چیز را به بی پولی نسبت می دهند، اما باید پرسید که درآمد یک میلیون دلاری فروش صیادمنش و باقی مانده پول مجید حسینی چه شد؟
مدیران استقلال این روزها تنها نظاره گر شرایط وخیم باشگاه هستند و
این موضوع هواداران استقلال را خشمگین کرده و در فضای مجازی به فتحی و اعضای هیئت مدیره انتقادهای شدیدی می کنند.
آقای سلطانی فر لطفا شما به عنوان وزیر ورزش و جوانان دست به کار شوید و فردی را در راس این باشگاه بزرگ قرار دهید تا دوباره شاهد درخشش آبی پوشان در آسیا باشیم.
آقای فتحی لطفا از استقلال برو!
دسته بندی: خبرها / اخبار ویژه

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر