» » صعود بوکسور شهرضایی به فینال قهرمانی آسیا

صعود بوکسور شهرضایی به فینال قهرمانی آسیا

0
910
کد خبر: 909
به گزارش موج ورزش، در ادامه رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ امارات، امروز چهارشنبه سوم شهریور 1400، چهار بوکسور تیم جوانان ایران به روی رینگ رفتند که در پایان، دو ملی‌پوش تیم جوانان راهی فینال شدند و دو بوکسور دیگر ایران با شکست مقابل حریفان با کسب مدال برنز به کار خود پایان دادند.
مسابقات امروز در مرحله نیمه‌نهایی اوزان مختلف برگزار شد که در پایان، علی‌اصغر افشاری از شهرستان شهرضا و عیسی فردین با غلبه بر حریفان خود به عنوان نمایندگان ایران فینالیست شدند و پوریا سعیدی‌اصل و ابوالفضل فریدی هم با شکست مقابل رقبای خود، به مدال برنز بسنده کردند.
نخستین نماینده ایران در مسابقات امروز علی‌اصغر افشاری در وزن ۵۴ کیلوگرم بود که با برتری مقابل تیلا والدیف از قرقیزستان، نخستین فینالیست تیم ایران شد. او پیش از این، سونباح از نپال را در مبارزه نخستش ناک اوت کرده بود.
دومین نماینده ایران نیز پوریا سعیدی در وزن ۵۷ کیلوگرم بود که با قبول شکست مقابل انور محمد از عراق به فینال نرسید و با دستیابی به مدال برنز، از رینگ مسابقات قهرمانی آسیا خداحافظی کرد.
در وزن 5/63 کیلوگرم نیز ابوالفضل فریدی با قبول شکست مقابل وان شای از هند، به فینال نرسید تا با مدال برنز به کار خود در این رقابت‌ها پایان دهد.
اما آخرین نماینده ایران عیسی فردین در وزن ۷۵ کیلوگرم بود. او در این مرحله به مصاف زوبایدف از تاجیکستان رفت که در پایان با عملکردی مناسب به برتری رسید تا به عنوان دومین بوکسور ایران، جواز حضور در فینال را به دست آورد. او در گام نخست و مبارزه‌ای دشوار، ساتی‌ بالدی از قرقیزستان را سه بر دو شکست داده بود.
تیم ایران در روزهای آینده نیز ۶ بوکسور دیگر را در مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات خواهد داشت. علیرضا براتعلی‌پور، هیربد اسلامی و محمدمهدی مصباحی در نوجوانان و محمد پارسی، امیر ساعدپناه و مهدی جشنانی در جوانان، برای رسیدن به فینال مقابل حریفانشان به روی رینگ می‌روند.
صعود بوکسور شهرضایی به فینال قهرمانی آسیا
صعود بوکسور شهرضایی به فینال قهرمانی آسیا

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر

    پیروزی تیم ملی هندبال جوانان مقابل پرواز هوانیروز اصفهان+تصاویر