» » هشدار جدی سرپرست جدید هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی به گروه های بدون مجوز

هشدار جدی سرپرست جدید هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی به گروه های بدون مجوز

0
790
کد خبر: 928
به گزارش موج ورزش، علیرضا کمالیان سرپرست هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار ما پیرامون مجمع انتخاباتی این هیات و رای سفید اعضای مجمع، اظهار داشت: پس از آن مجمع انتخاباتی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان اصفهان که برگزار گردید و رئیس انتخاب نشد، اعضای مجمع هر کدام دلیل خاصی برای رای سفید خود داشتند که رای و نظر ایشان برای ما مهم و قابل احترام می باشد، پس از این مجمع سرپرستی هیات، به بنده واگذار شد.
وی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم یک مجمع انتخاباتی آبرومندی را در شان و مقام جامعه کوهنوردی استان اصفهان برگزار کنیم و فردی انتخاب شود که بتواند به درخواست‌های جامعه کوهنوردی لبیک بگوید.
سالن شهید حریری سالن اختصاصی سنگنوردی و درایتولینگ شد
علیرضا کمالیان به سالن اختصاصی سنگنوردی و درایتولینگ اصفهان اشاره کرد و گفت: در این مدت کوتاهی که بنده سرپرستی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی را برعهده دارم، درخواست اکثر مخاطبین این بود که سالن شهید حریری (خیابان شهید محمد طاهر)، اختصاص به ورزشکاران رشته سنگوردی و درایتولینگ باشد، با همفکری هئیت رئیسه هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی، از روز یکشنبه 16 آبان‌ماه 1400، سالن به عنوان سالن اختصاصی رشته کوهنوردی معرفی شد، هیچگونه درآمدی در این سالن حاصل نمی‌شود و فکر ما توسعه رشته صعودهای ورزشی است.
سرپرست هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان اصفهان با بیان اینکه سالن شهید حریری مخصوص مخاطبین هیات کوهنوردی است، تاکید کرد: از روز یکشنبه 16 آبان‌ماه به کل استان اصفهان بخشنامه کرده‌ایم که به هیچ‌وجه رشته‌های دیگر در این سالن اجازه فعالیت ندارند و قرار شد مسئول سالن کلیه لوازم و تجهیزات فوتسال را خارج کند، اکنون هر کوهنوردی وارد سالن شهید حریری می شود، تجهیزات این رشته را خواهد دید، هدف‌مان این است که جامعه کوهنوردی به ویژه سنگنوردی و درایتولینگ یک جایگاه امنی برای فعالیت داشته باشند و توسعه این رشته‌ها را شاهد باشیم.
با باشگاه‌های بدون مجوز برخورد قانونی می شود
وی با اشاره به اینکه نزدیک به 60 باشگاه کوهنوردی مجوزدار در سطح استان اصفهان داریم، گفت: متاسفانه یک سری گروه هایی هستند که بدون داشتن مجوز در سطح استان اصفهان فعالیت می کنند، بنده به عنوان خادم هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی، هشدار می دهم به سراغ تک تک افرادی که بدون مجوز فعالیت می کنند خواهیم رفت و با آنها برخورد قانونی می کنیم. مطمئنا برخورد با چنین افراد و گروه هایی جزو برنامه‌های بنده محسوب می شود تا شهروندان محترم در محلی امن و آرام به فعالیت کوهنوردی و رشته های زیز مجموعه بپردازند.
علیرضا کمالیان از مسئولین باشگاه‌ها و گروه‌های بدون مجوز درخواست کرد با گذراندن پروسه‌های قانونی، به طور قانونی به فعالیت خود ادامه دهند و افزود: برای بنده به عنوان خادم جامعه کوهنوردی باعث افتخار است که تعداد باشگاه‌های مجوزدار از 60 باشگاه به بیش از 200 برسد، از عموم مردم خواهش می‌کنم برای فعالیت ورزشی در رشته کوهنوردی و گردشگردی به باشگاه های بدون مجوز مراجعه نکنند.
استان اصفهان قطب درایتولینگ کشور خواهد شد
سرپرست هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان قطب درایتولینگ کشور خواهد شد، اظهار داشت: در مسابقات درایتولینگ قهرمانی کشور که اواخر در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد استان اصفهان به کسب عنوان قهرمانی رسید که این نشان از پتانسیل استان در این رشته دارد که در این بین نباید به راحتی از نام محمدرضا صفدریان قهرمان جهان به راحتی گذشت، امیدواریم بتوانیم مثل گذشته در این رشته گام‌های موثری در سطح ملی و بین المللی برداریم.
وی به عملکرد دوماهه هیات اشاره کرد و گفت: پس از پیک پنجم کرونا و شرایط نسبتا عادی، کوهگشت خانوادگی را در هفته تربیت بدنی و ورزش در کوه صفه برگزار نمودیم که استقبال بسیار خوبی را از سوی خانواده‌ها شاهد بودیم، ان شاالله در مناسبت‌های مختلف چنین همایش‌هایی را برگزار خواهیم نمود.
علیرضا کمالیان در پایان از کلیه اعضاء مجمع انتخاباتی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان اصفهان خواست با هم‌فکری و اتحاد، در مجمع انتخاباتی پیش‌رو که در آینده‌ای نزدیک برگزار می‌شود بهترین رخداد تاریخ ورزش کوهنوردی را ثبت نمایند.
هشدار جدی سرپرست جدید هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی به گروه های بدون مجوز
هشدار جدی سرپرست جدید هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی به گروه های بدون مجوز
هشدار جدی سرپرست جدید هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی به گروه های بدون مجوز

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر