» » برگزاری مجمع عادی باشگاه پرسپولیس

برگزاری مجمع عادی باشگاه پرسپولیس

0
373
کد خبر: 1207
به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، مدیران وزارت ورزش‌وجوانان و مسئولان سازمان خصوصی‌سازی بعد از برگزاری مجمع عادی باشگاه استقلال که با انجام تغییرات در هیئت‌ مدیره آبی‌پوشان پایتخت همراه بود، به سراغ تشکیل جلسه مجمع برای تعیین تکلیف هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس رفتند.
در ماه‌های گذشته، حسین قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی بر انجام تغییرات در هیئت‌ مدیره دو باشگاه پرطرفدار پایتخت اصرار داشت و در آ‌ن‌سو، پیشنهاد مدیران وزارت ورزش‌وجوانان ثبات مدیریتی در دو باشگاه بود.
هیئت‌مدیره باشگاه استقلال امروز در شرایطی تغییر و تحولات در آن انجام شد که بعد از برگزاری جلسه مجمع، نام پرویز مظلومی و محمد مومنی از ترکیب هیات‌مدیره آبی‌ها خارج شد و علیرضا خانی و مهدی حیدرزاده به عنوان اعضای جدید هیات‌مدیره استقلال معرفی شدند تا ترکیب مدیریتی باشگاه استقلال 4 نفره شود!
برگزاری مجمع عادی باشگاه پرسپولیس
مجمع عادی باشگاه پرسپولیس ظهر امروز از ساعت 14 به میزبانی ساختمان این باشگاه با حضور نمایندگان وزارت ورزش‌وجوانان، اقتصاد و امور دارایی و دادگستری و اعضای مجمع برگزار شد. با توجه به دستور کار جلسه، موضوع انجام تغییر و تحولات در هیئت ‌مدیره باشگاه پرسپولیس در دستور کار قرار گرفت که بعد از بررسی‌های انجام شده، سرانجام یک تغییر در هیئت ‌مدیره این باشگاه انجام شد.
رضا درویش که شایعاتی درباره بازنشسته شدن او به میان آمده بود، در نقش مدیرعامل پرسپولیس باقی ماند. نکته مهم با وجود آنکه درویش در نقش مدیرعامل پرسپولیس ابقا شد اما او از سمتش در هیئت‌ مدیره پرسپولیس کنار رفت؛ به‌طوری که یکی از مصوبات جلسه مجمع امروز، خروج نام رضا درویش از ترکیب هیئت‌ مدیره پرسپولیس بود. البته که گفته می‌شود برای اضافه شدن یک عضو اقتصادی، درویش به صورت خودخواسته از سمت خود کنار رفته است.
پیمان حدادی به عنوان یکی از چهره‌های اقتصادی از سوی سازمان خصوصی‌سازی معرفی شد و بعد از بررسی عملکرد او در مجمع عادی پرسپولیس، اعضا به عضویت او در هیئت ‌مدیره سرخ‌پوشان پایتخت رأی مثبت دادند تا حدادی به جای درویش وارد هیات‌مدیره پرسپولیس شود. عضو جدید هیات‌مدیره پرسپولیس در حال حاضر مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت است.
مجمع عادی پرسپولیس در شرایطی به پایان رسید که به جز خروج رضا درویش از هیات‌مدیره پرسپولیس، سایر اعضا در سمت خود ابقا شدند. با این شرایط، حسین شهریاری، حسین خبیری، محمد دلبری، مجید پوراحمدی و پیمان حدادی اعضای هیئت ‌مدیره پرسپولیس هستند و به نظر می‌رسد با توجه به تغییرات حداقلی سرخ‌ها، آن‌ها به‌زودی فعالیت نقل‌وانتقالاتی خود را آغاز می‌کنند.
برگزاری مجمع عادی باشگاه پرسپولیس

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر