» » جواد داوری: تیمداری در بسکتبال برای حامیان باید درآمدزا باشد

جواد داوری: تیمداری در بسکتبال برای حامیان باید درآمدزا باشد

0
1560
کد خبر: 141
به گزارش سایت خبری موج ورزش، سینا امانی، جواد داوری، حمید محمدی، پیمان صداقت‌نیا، احمد رضایی و امیرمسعود لوافان کاندیداهای ثبت‌نامی هیأت بسکتبال استان اصفهان هستند که برای بر عهده گرفتن مسئولیت این هیأت با یکدیگر رقابت می‌کنند.هیأت بسکتبال استان اصفهان از زمان استعفای صادق‌زاده تا کنون توسط احمد رضایی به عنوان سرپرست این هیأت اداره می‌شد.
یکی از کاندیدهای هیات بسکتبال جواد داوري می باشد که از سال 1378 تا ١٣٩٥ عضو تيم ملي جوانان ایران بوده است که در این بین
عناوین قهرمانی در آسیا را در سالهای ٢٠٠٧، ٢٠٠٩ و ٢٠١٣ کسب نموده است، همچنین مقام سوم المپيك آسيايي و سوم آسيا سال 2015،
قهرماني جام باشگاههاي آسيا در سال ٢٠١٣ به همراه فولاد ماهان سپاهان و نايب قهرماني در سال٢٠١١ همراه با تیم مهرام و ٥ مقام قهرماني غرب آسيا و عناوين مختلف قهرماني دیگر از افتخارات داوری بسکتبال اصفهانی است.
جواد داوری درباره وضعیت کنونی بسکتبال استان اصفهان اظهار داشت: استان اصفهان مطمئناً در سال هاي قبل از استان هاي پيشرو و پايتخت بسكتبال ايران بوده اما امروز نياز به توجه بيشتر دارد تا بتوان دوباره به جايگاهي قبلي و بهتر از آن برسيم.
وی تصریح کرد: اگرچه طي تحقيقات و بررسي نتايج هيأت در سالهاي اخير نشانگر توسعه و رشد بسكتبال به خصوص در شهرستان هاي استان مي باشد، وظيفه ما مطمئناً هدفمندتر كردن اين توسعه ها مي باشد.
جواد داوری در مورد نبود حامی برای بسکتبال اصفهان بیان داشت:
يكي از مهمترين عوامل شرايط اقتصادي بوده و چون قبلاً در زمينه بازيكن سازي بسيار فعال بوديم و به موجب آن مخارج باشگاهي كمتر بود اما الان اينگونه نيست و ضمناً درآمدزايي برای باشگاه ها وجود ندارد و فقط هزينه بر می باشد.
وی ادامه داد:اميد وارم در آينده دوباره قانون بخشودگي مالياتي گذاشته شود و اسپانسرها علاوه بر تبليغ بتوانند از اين بخشودگي ها هم استفاده كنند و در ورزش سرمایه گذاری نمایند.
داوری به جوانگرایی در تیم ملی اشاره کرد و افزود: به نظر بنده با تغيير نسل طلايي و وارد شدن دريك شرايط جديد با نيروهاي جوان بسيار مستعد در ابتدا دچار كمي افت شديم اما اميدوارم كه بتوانيم با برنامه ريزي هاي خوب افتخارات قبلي رو علاوه برتكرار، ارتقاء هم بدهيم و سطح خودمان را از آسيا بالاتر ببريم.
وی در پایان تاکید کرد: به هرحال بايد اين جوانگرايي ها در همه رشته ها اتفاق افتد و بسكتبال هم مستثني نيست اما به نظر من جوانگرايي در بسكتبال توأمان با تجربه هست نه صرف جوانگرايي، كه بسيار براي رشد نسل جوان مفيد هست.
در پايان اميدوارم كه با همبستگي، اتحاد، استفاده از تجارب پيشكسوتان بسكتبال استان و به دور از هر نوع مسائل حاشيه اي به جايگاه اصلي در كشور برسيم تا دوباره نشاط ورزشي رو به شهرمان هديه كنيم.
دسته بندی: خبرها / اخبار ویژه

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر