» » برگزاری ۳۵۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در استان به مناسبت هفته تربیت بدنی

در نشست خبری مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان عنوان شد؛

برگزاری ۳۵۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در استان به مناسبت هفته تربیت بدنی

1
430
کد خبر: 1463
به گزارش پایگاه خبری ذره بین ورزش، در بیست و دومین روز از مهرماه ۱۴۰۲، نشست خبری مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اصحاب رسانه و خبرنگاران در اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.
در این نشست که با هدف تشریح برنامه‌های هفته تربیت بدنی برگزار شد، جواد محمدی مدیرکل و مسئولین ورزش و جوانان استان پاسخگوی سوالات خبرنگاران بودند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار داشت: کاروان هانگژو به صورت کیفی اعزام شد و استان اصفهان از استان های برتر کشور در آمار اعزام به شمار می رود، درخشش بانوان ورزشکار اصفهانی در هانگژو مایه افتخار ماست و بانوان ما یکبار دیگر توانمندی خود را نشان دادند؛ که این امر خود موید پیگیری ها و حمایت‌ها از ورزش بانوان است.
جواد محمدی ادامه داد: به دنبال افزایش کیفیت حضور ورزشکاران در کنار کمیت اعزام ورزشکاران خواهیم بود و تمام تلاش خود را در این راستا انجام خواهیم داد.
وی با اشاره به مراسم تجلیل از افتخارآفرینان اصفهانی در هانگژو گفت: با پایان بازی‌های پاراآسیایی، از مدال‌آوران و افتخارآفرینان استان در بازیهای آسیایی و پاراآسیایی به نحو شایسته تجلیل خواهد شد که در بحث تجلیل هیچ تفاوتی بین ورزشکاران آسیایی و پاراآسیایی قائل نخواهیم بود و معتقدیم حتی به این ورزشکاران باید بیشتر توجه شود، استان اصفهان با تعداد بالای ورزشکاران اعزامی به هانگژو منابع مالی لازم را برای حمایت در حد توان فراهم نمود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به لغو بازی فولادمبارکه سپاهان ایران و الاتحاد تاکید کرد: در خصوص بازی‌های سپاهان با الاتحاد هیچ مکاتبه ای از سوی AFC انجام نشده و هر گونه مکاتبه در این زمینه از طریق مراجع ذیصلاح انجام خواهد شد، تمامی مراجع رسمی کشور و استان پیگیر دفاع مجدانه از حقوق باشگاه سپاهان هستند و اداره کل نیز در زمینه های مربوط به خود نهایت تلاش خود را انجام خواهد داد.
جواد محمدی افزود: تمامی شرایط لازم برای برگزاری و میزبانی از بازی سپاهان الاتحاد به بهترین شکل ممکن فراهم شده بود و تمامی عوامل در این زمینه همدلی و همکاری مطلوبی را داشتند.
وی با اشاره به چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور بیان داشت: سال گذشته ۳۰ مدال طلا برای استان اصفهان بدست آمد و اگر امسال نیز المپیاد در تمامی رشته‌ها برگزار شد بود قطعا می‌توانستیم مدال‌های بیشتری را کسب نموده و عنوان نایب قهرمانی سال گذشته را تکرار کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: در شمشیربازی دختران اصفهانی ۴ مدال طلا کسب کردند و در حالی که می‌توانستیم همین تعداد یا بیشتر را در بخش پسران نیز کسب نماییم، این رشته در بخش پسران برگزار نشد، همچنین در رشته‌های نظیر جودو، اسکیت و... نیز می‌توانستیم مدال های پرشماری را کسب کنیم که منجر به تکرار عنوان نایب قهرمانی شود اما با عدم برگزاری این رشته ها، تعداد مدال های استان کاهش یافت؛ با این حال ۱۳ عنوان تیمی در این رویداد برای اصفهان کسب شد که رشد دو برابری نسبت به دوره قبل به حساب می‌آید.
جواد محمدی خاطر نشان کرد: با وزارت ورزش و جوانان مکاتبات لازم در این زمینه انجام شد و به نوعی با عدم برگزاری تمام رشته‌های پیش بینی شده در آیین نامه برگزاری، این رویداد به نوعی ناقص بود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به هفته تربیت بدنی و ورزش بیان داشت: امسال در هفته تربیت بدنی و ورزش بیش از ۳۵۰۰ برنامه در پهنه استان برگزار خواهد شد که با اجرای آن ها به دنبال ایجاد شرایطی هستیم که ورزش همگانی را به شکلی ملموس بین مردم ببریم و برای ترغیب جامعه به ورزش تلاش خواهیم کرد.
وی ادامه داد: نمایشگاه تخصصی ورزش و جوانان استان اصفهان امسال برای نخستین بار همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش و به جهت گرامی‌داشت شهدای ورزشکار استان از ۲۶ تا ۲۸ مهرماه در سالن بزرگ همایش‌های گلستان شهدا برگزار خواهد شد که تعدادی از هیات‌ها و باشگاه‌های ورزشی و سمن‌های جوانان در این نمایشگاه آخرین دستاوردها خود را همراه با آموزش‌های تخصصی ارائه خواهند نمود.
جواد محمدی در پایان گفت: نواختن زنگ تربیت‌بدنی در زورخانه‌های سراسر استان روز سه‌شنبه ۲۵ مهر و نواختن زنگ تربیت بدنی و ورزش در تمامی مدارس روز چهارشنبه در نخستین روز از هفته تربیت بدنی اتفاق خواهد افتاد.
برگزاری ۳۵۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در استان به مناسبت هفته تربیت بدنی
برگزاری ۳۵۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در استان به مناسبت هفته تربیت بدنی

نظرات

User Avatar
  • Georgebiz
  • در تاریخ : 22 مهر 1402 06:53
[reply]پاسخ[/reply]
  • 0
[rating-type-4]
  • {dislikes}
  • {likes}
[/rating-type-4]

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر