» » برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان باشگاه فرهنگی ورزشی اریس

برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان باشگاه فرهنگی ورزشی اریس

0
250
کد خبر: 1529
به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران شنای باشگاه فرهنگی ورزشی اریس اصفهان روز دوشنبه بیست‌ودوم آبان 1402 در سالن ‌اجتماعات شهر رویاها برگزار شد.
در ابتدا پیمان گرامی رئیس هیات شنا استان اصفهان در خصوص قهرمان پروری این مجموعه اظهار کرد: در استان اصفهان ۱۰۳ مدرسه شنا وجود دارد و مجموعاً ۲۳۸ زیر گروه مدارس هستند که ۱۲ مجموعه به باشگاه قهرمانی اریس تعلق دارند، در کنار آن‌ها باشگاه ساحل و انقلاب نیز از زیر مجموعه‌های اریس به شمار می‌روند، تنها باشگاهی که در یک قرن اخیر توانسته در تاریخ شنا حد نصاب ورودی المپیک را کسب کند باشگاه اریس است و ماندگارترین روز تاریخ شنا ۴ تیر ۱۳۹۹ است که در تقویم هیات شنا استان اصفهان روز اریس نام گذاری شده است.
وی افزود: سال آینده المپیاد استعدادهای برتر کشور برگزار خواهد شد که بزرگترین پروژه وزارت ورزش به شمار می‌رود، زمانیکه در این پروژه مدال داشته باشیم می‌توانیم از حق خود دفاع کنیم، تنها سرمربی تیم ملی که اصالت اصفهانی دارد گامر دیلانچیان است که حد نصاب المپیک را کسب کرده است و یکی از شش مربی بین المللی کشورمان الهام مجیدی است و تمامی این‌ها از افتخارات مجموعه اریس به شمار می‌رود.
در ادامه مسعود جابرزاده مدیرعامل باشگاه اریس در رابطه با برگزاری این مراسم خاطر نشان کرد: از تمامی کسانی که اینجا حضور دارند تشکر می‌کنم، با توجه به محدودیت زمان و مکان تنها از قهرمانان برون استانی باشگاه دعوت کردیم، هدف از برگزاری این جشن تجلیل از قهرمانان باشگاه بود چراکه در سال اخیر درخشش داشتند و باید از تلاش آن‌ها تجلیل می‌شد.
وی ادامه داد: سال گذشته در قسمت آقایان در مسابقات جنوب کشور ۷ تیم از باشگاه ما حضور پیدا کردند و ۵۰ مدال را از آن خود کردیم، همچنین جایگاه اول و دوم در رده سنی ۱۳ سال متعلق به باشگاه اریس بود و در رده ۱۱ سال نیز با وجود مشکلات مقام دوم را کسب کردیم.
جابرزاده با اشاره به دستاوردهای باشگاه اریس تصریح کرد: در تورنمنت المپیاد استعدادهای برتر که برای هیات شنا، اداره کل ورزش‌وجوانان و باشگاه اریس اهمیت بالایی داشت از مجموع ۱۰ نفر شناگری که در بخش آقایان انتخاب شدند تمامی بازیکنان متعلق به باشگاه اریس بودند و موفق به کسب ۱۰ مدال نیز شدند.
وی گفت: همچنین در مسابقات انتخابی آسیا شرکت کردیم و در مجموع ۴۰ مدال را به خود اختصاص دادیم، در مجموع شاهد پیشرفت محسوسی بودیم، در همان مسابقات ۵ نفر برای مسابقات آسیایی انتخاب شدند که هر پنج نفر در عضویت باشگاه اریس قرار داشتند و این نوید روزهای خوب را برای این باشگاه می‌دهد، در بازی‌های آسیایی ۴ نفر اعزامی بودند که نیمی‌از آن‌ها متعلق به باشگاه اریس بودند و به همین دلیل مراسم تجلیل از قهرمانان خود را برگزار کردیم.
مدیر عامل مجموعه اریس پیرامون عملکرد دختران شناگر بیان کرد: در بخش بانوان نیز در مسابقات غریق‌نجات موفق به کسب مقام اول شدیم و در قهرمانی استان نیز بیشتر مدال‌ها را به خود اختصاص دادیم، بانوان ما نیز با انگیزه بالایی پیش می‌روند، البته که در مسابقات المپیاد در بخش بانوان نیز تمامی بچه‌ها از اریس بودند و این موفقیت با همکاری اداره کل ورزش‌وجوانان و هیئت شنا رقم خورد.
همچنین گامر دیلانچیان سرمربی تیم‌ملی شنا تصریح کرد: در بخش فنی، ورزش، ورزشکار، شنا و شناگران از لحاظ فیزیولوژی شرایط دشواری داریم اما شناگران ما پتانسیل بالایی دارند و نمونه بارز آن شناگری بود که به تیم آلمانی پیوست، پتانسیل مربیان و شناگران ما بسیار بالا است اما باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای پیشرفت و آینده سازی صورت بگیرد.
در پایان نیز الهام مجیدی مدیر تیم بانوان مجموعه اریس نیز افزود: بانوان ما با وجود اینکه مسابقات برون مرزی ندارند اما با حمایت این مجموعه فرصت دیده شدن پیدا کردند و هدف ما قهرمانی، ایجاد محیط امن و سالم برای شناگران است تا آینده خوبی داشته باشند و کیفیت اجتماعی خود را ارتقا دهند، از درخشش دختران شناگر خوشحال هستم چراکه ثابت کردند لیاقت بهترین‌ها را دارند.
گفتنی است در پایان این مراسم از تمامی مقام آوران و قهرمانان مجموعه شنا اریس تجلیل به عمل آمد.
برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان باشگاه فرهنگی ورزشی اریس
برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان باشگاه فرهنگی ورزشی اریس
برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان باشگاه فرهنگی ورزشی اریس

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر