» » آقای میثم بنی‌طباء چرا شما در هتل چهارباغ حاضر شدید؟!!!

حاشیه ویژه مراسم تجلیل از مدال‌آوران اصفهان در هانگژو

آقای میثم بنی‌طباء چرا شما در هتل چهارباغ حاضر شدید؟!!!

0
419
کد خبر: 1580
به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، مراسم تجلیل از قهرمانان اصفهانی در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو چهارشنبه شب پانزدهم آذرماه 1402 با حضور سردار قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، پیشکسوتان ورزش و ... در تالار اجتماعات هتل چهارباغ برگزار شد که یک روز ماندگار را در تاریخ ورزش استان رقم زد.
سیدمیثم بنی‌طبا جودوکار اصفهانی یکی از ورزشکارانی بود که مورد تجلیل قرار گرفت، وی در فینال وزن ۶۰- کیلوگرم کلاس J1 پاراجودو موفق شد مدال طلای هانگژو را کسب کند.
نکته اینجاست که این ورزشکار پس از کسب مدال، در یک برنامه تلویزیونی به اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به ویژه جواد محمدی مدیرکل این اداره تاخت و اظهار داشت که محمدی سراغی از من نگرفته و نمی‌گیرد؛
اما میثم خان بنی‌طبا فراموش کرده بود که جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان حداقل دوبار در منزل وی حاضر شده و میثم را مورد تجلیل قرار داده بود، حتی این جودوکار افتخارآفرین تا قبل بازی‌های پاراآسیایی دوبار در اداره کل ورزش و جوانان استان حاضر شد و به بهترین شکل مورد استقبال مدیرکل ورزش و جوانان قرار گرفت.
ما خبرنگاران همیشه حامی و مطالبه‌گر ورزشکار از مسئولین بوده‌ایم، ولی اکنون باید حق مطلب را ادا کرد و به میثم تلنگر بزنیم که او هم باید اخلاق‌‎مداری را سرلوحه کار خود قرار دهد و با دیدن تریبون به نوعی جوگیر نشود.
سئوال از سید میثم بنی‌طبا این است که اگر اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان امثال شما را فراموش کرده چرا در هتل چهارباغ برای تجلیل حاضر شدید و جزء نفرات نخست بودید؟!!!
در اینجا نباید لطف مسئولین اداره کل ورزش و جوانان را نادیده گرفت که پس از صحبت‌های تند میثم بنی‌طبا، وی را به هتل چهارباغ دعوت کردند و حتی جواد محمدی همچون گذشته وی را مورد تقدیر و تجلیل قرار داد.
آقای میثم بنی‌طبا لطفا در کنار بعد قهرمانی؛ روحیه پهلوانی داشته باش!!!
نویسنده: پژمان سلطانی
آقای میثم بنی‌طباء چرا شما در هتل چهارباغ حاضر شدید؟!!!

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر