» » استرالیا یک – کره‌جنوبی 2/ کانگوروها به خانه برگشتند

همگام با جام ملت‌های فوتبال آسیا/ دیدار چهل و ششم

استرالیا یک – کره‌جنوبی 2/ کانگوروها به خانه برگشتند

0
175
کد خبر: 1733
به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، تیم‌های ملی فوتبال استرالیا و کره‌جنوبی از ساعت 19 امروز جمعه 13 بهمن‌ماه 1402 در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا 2023 و در ورزشگاه الجنوب الخور به مصاف هم رفتند که در پایان این مسابقه تیم کره جنوبی با نتیجه 2 بر یک پیروز شد و جواز حضور در مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها را کسب کرد.
استرالیا این بازی را بهتر از کره‌ای‌ها آغاز کرد و مزد بازی برتر خود در نیمه اول را با پیروزی یک گله گرفت. گل پیروزی‌بخش استرالیا را در این نیمه کریگ گودوین در دقیقه 42 به ثمر رساند. کره که در نیمه اول یک شوت هم به سمت چارچوب دروازه استرالیا نزده بود، در نیمه دوم به مراتب بهتر بازی کرد و بالاخره در دقیقه 6+90 هوانگ هی چان از روی نقطه پنالتی گل مساوی را زد تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.
ضربه پنالتی به دنبال خطای لوئیس میلر روی سون هیونگ مین اعلام شد، بازیکنی که در دقیقه 73 به جای ناتانیل اتکینسون وارد زمین شده بود تا در دفاع به کانگوروها کمک کند.
بعد از اینکه بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد تیم کره جنوبی با روحیه‌ای بالا دنبال تغییر نتیجه بود و بهتر بازی می‌کرد تا اینکه در دقیقه 104 سون هیونگ مین به زیبایی گل دوم این تیم را به ثمر رساند و شاگردان کلینزمن را پیش انداخت. بعد از این گل و در دقایق تلف‌شده وقت اضافه اول بازی شوک سوم به تیم استرالیا وارد آمد و آیدن اونیل در پی خطا روی هوانگ هی چان در دقیقه 4+105 با کارت قرمز مستقیم داور از زمین اخراج شد.
حکایت بازی در وقت دوم اضافه ضدحملات زهردار کره جنوبی بود و تلاش استرالیای خسته و 10 نفره برای تغییر نتیجه بازی که طی آن توپی از خط دروازه‌ها نگذشت و بازی با برتری 2 بر یک کره جنوبی خاتمه یافت.
احمد کاف داور عمانی قضاوت این مسابقه را برعهده داشت که به کیم مین جائه از کره جنوبی و هری سوتار از استرالیا کارت زرد نشان داد.
بدین ترتیب تیم‌های اردن و کره جنوبی در نخستین بازی مرحله نیمه نهایی هجدهمین دوره جام ملت‌های آسیا از ساعت 18:30 روز سه‌شنبه 17 بهمن ماه 1402 در ورزشگاه احمد بن علی الریان به مصاف هم خواهند رفت.
 استرالیا یک – کره‌جنوبی 2/ کانگوروها به خانه برگشتند

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر