» » معاون اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان: افتخارآفرینان ورزش استان هفته آینده تجلیل خواهند شد

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان: افتخارآفرینان ورزش استان هفته آینده تجلیل خواهند شد

1
210
کد خبر: 1770
به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، احمد مرادی‌هرندی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: خوشبختانه کمک‌های مالی بسیار خوبی به هیات‌های ورزشی استان بر اساس ارزیابی عملکرد از سوی اداره کل ورزش و جوانان در سال 1401 و 1402 انجام شده، بطور مثال در مجمع عمومی سالیانه هیات جودو عنوان شد در سال 1400، از سوی اداره کل تنها سی میلیون تومان دریافتی داشته و در سال 1401 با مدیریت جواد محمدی در راس اداره کل این مبلغ به 410 میلیون تومان افزایش یافت که تقریبا رشد 1300 درصدی را شاهد بودیم.
احمد مرادی‌هرندی با بیان اینکه مراسم تجلیل از افتخارآفرینان ورزش استان اصفهان هفته آینده برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: سال گذشته برای اولین بار مراسم تجلیل از افتخارآفرینان ورزش استان اصفهان را در هتل پیروزی داشتیم که در اسفندماه برگزار شد، همچنین برای نخستین بار نزدیک به 3 ماه پیش نیز مراسم شکیلی را برای افتخارآفرینان اصفهانی هانگژو در هتل چهارباغ برگزار نمودیم.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان ادامه داد: خوشبختانه با تصمیمات اداره کل ورزش و جوانان و شخص آقای دکتر محمدی قرار شد مراسم تجلیل از افتخارآفرینان ورزش استان اصفهان روز دوشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد و برای اولین بار از مربیان ملی و داوران آسیایی و جهانی نیز در این مراسم تجلیل به عمل آید.
وی با اشاره به هیات‌های ورزشی استان اصفهان گفت: از روزی که آقای دکتر محمدی سکان هدایت ورزش و جوانان استان اصفهان (هفتم اردیبهشت 1401) را برعهده گرفته تاکنون 24 مجمع انتخاباتی هیات ورزشی برگزار شد، همچنین ثبت‌نام از هیات‌های بدنسازی و پرورش‌اندام، والیبال، انجمن‌های ورزشی، آمادگی جسمانی، کاراته، تکواندو، اسکی، ورزش کارگری و ... انجام شده و انشالله طبق قوانین و با هماهنگی فدراسیون‌های مربوطه تا پایان فروردین 1403 سعی بر این داریم که همه هیات‌های ورزشی از سرپرستی خارج شوند.
احمد مرادی‌هرندی در پایان ضمن تشکر از حضور پرشور و گسترده ورزشی‌های استان اصفهان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت: بنده از جامعه ورزش و جوانان می‌خواهم همچون حضور پرشور در یوم الله 22 بهمن، در راستای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نیز روز یازدهم اسفندماه 1402 در پای صندوق‌های رای حاضر شوند و با حضور و رای خود مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بزنند.
مصاحبه کننده: پژمان سلطانی
معاون اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان: افتخارآفرینان ورزش استان هفته آینده تجلیل خواهند شد

نظرات

User Avatar
  • psyxlike
  • در تاریخ : 1 اسفند 1402 03:55
Charta non erubescit — Бумага не краснеет.
[reply]پاسخ[/reply]
  • 0
[rating-type-4]
  • {dislikes}
  • {likes}
[/rating-type-4]

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر