» » الهلال عربستان 3 –سپاهان ایران یک/ نماینده عربستان در مجموع 6 بر 2 پیروز شد

دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛

الهلال عربستان 3 –سپاهان ایران یک/ نماینده عربستان در مجموع 6 بر 2 پیروز شد

1
154
کد خبر: 1777
به گزارش پایگاه خبری ذره‌بین ورزش، تیم فوتبال سپاهان ایران در دیدار برگشت هجدهمین دوره لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته در ورزشگاه کینگدام آرنا به مصاف الهلال عربستان رفت.
سپاهان در مجموع و در بازی رفت و برگشت با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب الهلال شد تا از صعود به مرحله یک چهارم نهایی بازماند.
گل ها: فرشاد احمدزاده در دقیقه ۵۴ برای سپاهان و سالم الدوساری در دقیقه ۷۶، روبن نوس در دقیقه ۸۲ و میتروویچ در دقیقه ۹۰+۶ برای الهلال.
کارت قرمز: سیاوش یزدانی در دقیقه ۶۹ از سپاهان.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، آریا یوسفی، میلاد زکی پور، رامین رضاییان، محمد کریمی، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده (۸۵ – عیسی عباس)، علی اصغر عربی (۸۵ – رضا اسدی)، برایان دابو و شهریار مغانلو.
ترکیب الهلال: یاسین بونو، سعود عبدالحمید، حسن تمبکتی، علی البلیحی، یاسر الشهرانی (۶۷- ناصر الدوساری)، روبن نوس، محمد کنو (۶۷- سلمان فرج)، میشل دلگادو (۸۹- عبدالله الحمدان)، سالم الدوساری، مالکوم و الکساندر میتروویچ.

دقایق حساس:
فرشاد احمدزاده در دقیقه اول با اشتباه محمد کنو توانست صاحب توپ شود و موقعیت بسیار خوبی برای خود ایجاد کند اما ضربه پای چپ این بازیکن راهی کرنر شد.
در دقیقه ۶ شهریار مغانلو پشت محوطه جریمه الهلال صاحب توپ شد و با یک ضربه از راه دور قصد داشت دروازه را باز کند که توپ این بازیکن به بیرون رفت.
در دقیقه ۱۵ روی یک ضربه ایستگاهی روبن نوس توپ را روی دروازه سپاهان فرستاد و الهلال صاحب موقعیت بسیار خوبی شد اما او در محوطه شش قدم توپ را برگشت داد تا این فرصت از دست عربستانی ها گرفته شود. تیم
در دقیقه ۱۸ روی ارسال بلند به محوطه جریمه سپاهان، میتروویچ قصد داشت با ضربه سر دروازه را باز کند اما مدافع سپاهان توپ را از جلوی دروازه برگشت داد.
در دقیقه ۲۱ حرکت سپاهانی ها از جناح راست و ارسال توپ به محوطه جریمه الهلال موقعیت بسیار خوبی برای زردپوشان اصفهانی ایجاد کرد که ضربه سر شهریار مغانلو به راحتی توسط یاسین بونو مهار شد.
در دقیقه ۲۴ علی اصغر عربی با اشتباه حسن تمبکتی در خط دفاعی الهلال صاحب توپ شد و در حالی که با دروازه بان الهلال تک به تک بود، ضربه این بازیکن با اختلاف زیاد به بیرون رفت.
در دقیقه ۲۷ روی یک ضربه ایستگاهی الهلال صاحب موقعیت بسیار خوبی شد اما توپ با برخورد به تیرک دروازه به بیرون رفت.
در دقیقه ۳۱ روی پرتابی که آریا یوسفی به داخل محوطه جریمه الهلال انجام داد، پس از ارسال شهریار مغانلو توپ روی سر فرشاد احمدزاده قرار گرفت و این بازیکن نیز با ضربه سر دروازه الهلال را باز کرد. کمک داور این صحنه را آفساید اعلام کرد و سپس VAR تصمیم داور را تایید کرد.
در دقیقه ۴۰ یک پاس دیگر به داخل محوطه جریمه سپاهان موقعیت بسیار خوبی برای میتروویچ ایجاد کرد و او با پای راست دروازه را به ثمر رساند و در حالی که توپ از تیرک دروازه عبور می کرد، آریا یوسفی از خط دروازه عبور کرد. توپ را برگردانید تا توپ تبدیل به گل نشود.
در دقیقه ۴۳ ارسال بلند رامین رضاییان از سمت راست به محوطه جریمه الهلال باعث شد توپ روی سر شهریار مغانلو فرود آید اما ضربه سر این بازیکن تبدیل به گل نشد و توپ به بیرون رفت.
گل برای سپاهان: در دقیقه ۵۴ میلاد زکی پور از سمت چپ حرکتی انجام داد و در ادامه این بازیکن در محوطه جریمه الهلال صاحب توپ را به علی اصغر عربی رساند و این بازیکن موقعیت بسیار خوبی برای فرشاد احمدزاده ایجاد کرد. با پاس این بازیکن با ضربه سر دروازه الهلال را باز می کند.
اخراج سیاوش یزدانی: در دقیقه ۶۹ الهلال با اشتباه آریا یوسفی صاحب موقعیت خوبی شد و در حالی که بازیکنان این تیم می توانستند تک به تک با پیام های لازم حرکت کنند، اشتباه سیاوش یزدانی به زمین کشیده شد. در این مرحله داور ابتدا یزدانی را با کارت زرد جریمه کرد اما در ادامه با دخالت VAR داور مدافع سپاهان را از زمین بازی اخراج کرد.

گل اول الهلال: سالم الدوساری در دقیقه ۷۶ روی پاس در عمق علی البلیحی با نفریم تک به تک شد و با ضربه پای راست دروازه سپاهان را باز کرد.
گل دوم الهلال: در دقیقه ۸۲ روبن نوس پشت محوطه جریمه سپاهان صاحب توپ شد و با ضربه پای راست دروازه را به ثمر رساند که منجر به گل دوم الهلال شد.
گل سوم الهلال: در دقیقه ۶+۹۰ میتروویچ به توپ رسید و پس از یک پاس کات بک به محوطه جریمه سپاهان گل سوم تیمش را به ثمر رساند.
 الهلال عربستان 3 –سپاهان ایران یک/ نماینده عربستان در مجموع 6 بر 2 پیروز شد

نظرات

User Avatar
  • umansLamb
  • در تاریخ : 4 اسفند 1402 14:37

kraken darknet market


<a href="https://kraken11tor.com/">
первый</a>

https://kraken11tor.com/
[reply]پاسخ[/reply]
  • 0
[rating-type-4]
  • {dislikes}
  • {likes}
[/rating-type-4]

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید

گزارش تصویری

عناوین بیشتر

    افتتاح نمایشگاه خودروها و موتور سیکلت‌های کلاسیک در اصفهان+تصاویر

    تجلیل از قایقرانان افتخارآفرین اصفهانی در آسیا + تصاویر

    برگزاری آئین تجلیل از 110 مربی، داور و قهرمان هیات اسکیت استان اصفهان +تصاویر

    سپاهان 3-شمس‌آذر قزوین 0/طلایی‌پوشان بعد از هفته‌ها طعم پیروزی را چشیدند+تصاویر

    تشییع و خاکسپاری پیکر زنده‌یاد حسن استکی پیشکسوت فوتبال اصفهان

    برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و برگزیدگان ورزشی استان اصفهان+تصاویر